Geralt z Rivii powraca. Nowa gra studia CD Projekt RED, Wiedźmin 2: Zabójcy Królów, zapowiada się jako jedna z najciekawszych produkcji z gatunku cRPG w ostatnim czasie. Połączenie skomplikowanej, wielowątkowej fabuły, dynamicznej walki i najwyższej klasy oprawy graficznej to wybuchowa mieszanka. Prawdziwy wiedźmiński eliksir, po którym gracze zmutują i nie będą odczuwali potrzeby snu, siedząc do rana przy komputerze.
Mając w swych szeregach fanów prozy Andrzeja Sapkowskiego, speców od pierwszego Wiedźmina, oraz dobre kontakty z twórcami gry, studiem CD Projekt RED, postanowiliśmy przygotować pakiet unikatowych artykułów poświęconych grze Wiedźmin 2: Zabójcy Królów. Oto, jakich materiałów możecie się spodziewać w tygodniu poprzedzającym premierę najnowszej polskiej gry cRPG:- Dzień pierwszy: Jak powstawała gra Wiedźmin 2: Zabójcy Królów - fabuła i misje - artykuł na bazie rozmowy z Konradem Tomaszkiewiczem z CD Projekt RED
- Dzień drugi: Jak powstawała gra Wiedźmin 2: Zabójcy Królów - lokacje i grafika - artykuł na bazie rozmowy z Markiem Ziemakiem z CD Projekt RED
- Dzień trzeci: Jak powstawała gra Wiedźmin 2: Zabójcy Królów - walka - artykuł na bazie rozmowy z Maciejem Szcześnikiem z CD Projekt RED
- Dzień czwarty: Temeria w obliczu zawieruchy - rys historii najnowszej królestwa, z dwóch sprzecznych źródeł pozyskany
- Dzień piąty: Gry i zabawy ludu prostego - karczemne rozrywki i hazard wszelaki
- Dzień szósty: Bestiariusz - potwory wszelakie okiem człeka prostego i mędrca widziane
- Dzień siódmy: Pamiętaj Wiedźminie młody... - poradnik bez którego lepiej z domu się nie ruszać
Nie ma jeszcze żadnych komentarzy. Napisz komentarz jako pierwszy!