Pora zapoznać się z nowym rozszerzeniem do Hearthstone. Wiedźmi Las stoi otworem, warto więc wiedzieć w co się pakujecie.
Pora zapoznać się z nowym rozszerzeniem do Hearthstone. Wiedźmi Las stoi otworem, warto więc wiedzieć w co się pakujecie.
Podróż po Wiedźmim Lesie wygląda troszkę inaczej, niż w analogicznym trybie z poprzedniego rozszerzenia. Najpierw musimy przejść potworne łowy korzystając z wszystkich czterech dostępnych klas specjalnych. Są to Tropicielka, Artylerzysta, Treser ograrów i Czasoskrętka. Do pokonania mamy ośmiu wrogów (losowanych z pewnej puli), a po ich pokonaniu odblokowuje się ostateczne wyzwanie. Oczywiście gra każdą z wymienionych wygląda zupełnie inaczej – mają zróżnicowane moce specjalne, karty, buffy do odblokowania, itp.
Twórcy zachęcają do gry w tryb przygodowy dwojako. Po pierwsze, po przejściu całego wyzwania, odblokowujemy nowy rewers, a po drugie – w chwili obecnej pojawiają się dzienne zadania, polegające na pokonaniu dziesięciu potworów przy pomocy kolejnych klas z trybu przygodowego (ostatni boss jest unikalny dla każdej z nich). Nagrodą jest pakiet kart z najnowszego rozszerzenia.
Jak zawsze przy okazji wprowadzania nowego rozszerzenia, Blizzard nie ograniczył się do dorzucenia kolejnych kart. Tych jest zresztą, podobnie jak w przypadku Koboldy i Katakumby, dokładnie 135 sztuk – w tym każda z klas otrzymała po dwie karty legendarne. Z ciekawostek warto wspomnieć o tym, że dodatek wprowadza nowego bohatera-szamana jako kartę do zagrania. Za osiem punktów many szaman może zamienić się w Wiedźmę Zagłatę, otrzymując pasywną moc dodawania losowego czaru szamana do ręki gracza, zawsze kiedy zagramy stronnika.
Ciekawszą z dwóch nowych mechanik jest z pewnością słowo kluczowe „Echo”. Karty posiadające ten przymiot można zagrać w danej turze wiele razy – po jednokrotnym rzuceniu pojawiają się ponownie w naszej ręce, natomiast znikają gdy przekazujemy pałeczkę przeciwnikowi. Jak się domyślacie, są to karty wysoce powtarzane, o niskim koszcie.
„Zryw” to drugie ze słów kluczowych wprowadzonych w najnowszym rozszerzeniu. Nie ma się nad czym rozpisywać, bo jest to „Szarża” z ograniczeniem w postaci możliwości ataku wyłącznie stronników. Widać więc wyraźnie odchodzenie od mechaniki pozwalającej na tworzenie kombinacji z gatunku OTK (zabijających w jednej turze, z ang. „one-turn-kill”). To się chwali.
Druid:
Łowca:
Mag:
Paladyn:
Kapłan:
Łotr:
Szaman:
Czarnoksiężnik:
Wojownik:
Karty neutralne:
Nie ma jeszcze żadnych komentarzy. Napisz komentarz jako pierwszy!