Age of Empires Mobile

- platformy docelowe: iOS, Android
- data premiery: 17 października
- producent: World's Edge, TiMi Studios
- wydawca: Level Infinite
Po pełnoprawnym Age of Empires IV i odświeżonych wersjach poprzednich części serii na rynek trafi Age of Empires Mobile, czyli strategia adresowana do posiadaczy urządzeń przenośnych z systemem operacyjnym iOS i Android. Nie będzie to jednak pierwsza odsłona cyklu, która trafi na wspomniane platformy, gdyż w 2014 roku miała miejsce premiera Age of Empires: Castle Siege wydanego także na PC. Age of Empires Mobile, tak samo jak Age of Empires: Castle Siege, zostanie udostępnione za darmo w modelu biznesowym free-to-play. Choć na pierwszy rzut oka gra może przypominać pełnoprawna części serii, w istocie możemy spodziewać się niższego stopnia wyzwania, przeprojektowanego interfejsu czy też sterowania dostosowanego do ekranów dotykowych. Age of Empires: Mobile zasadniczo będzie strategią czasu rzeczywistego, ale w grze mają pojawić się fragmenty, podczas których starcia bohaterów i ich niewielkich oddziałów odbywać się będą w systemie turowym.
A Quiet Place: The Road Ahead

- platformy docelowe: PC, Xbox Series X/S, PlayStation 5
- data premiery: 17 października
- producent: Stormind Games
- wydawca: Saber Interactive
Dobrych horrorów nigdy dość. A na taki właśnie zapowiada się A Quiet Place: The Road Ahead, który ukaże się co prawda w cieniu nadchodzącego remake’u Silent Hilla 2 czy też odświeżonej wersji Until Dawn. W nowej grze autorstwa ekipy odpowiedzialnej za Remothered: Tormented Fathers, Remothered: Broken Porcelain, a także Batora: Lost Haven będziemy uczestnikami historii nawiązującej do filmów z serii Ciche miejsce. Główna bohaterka opowieści to młoda kobieta starająca utrzymać się przy życiu w świecie opanowanym przez wyjątkowo niebezpieczne istoty. Mało tego, protagonistka w trakcie swojej przygody zmierzy się także z własnymi demonami. My natomiast, chcąc jej pomóc, zajmiemy się eksplorowaniem lokacji, zbieraniem przedmiotów i rozwiązywaniem zagadek. Zamiast walczyć spróbujemy przemknąć obok przeciwników lub też pozostać w ukryciu zanim wrogowie się oddalą.