Podzielamy pasję z jaką fani piłki nożnej kibicują swoim ulubionym zespołom. Do gry UEFA Champions League 2006-2007 przeniesiemy wszystkie historyczne spotkania i damy możliwość udziału w aktualnych rozgrywkach Ligi Mistrzów, powiedział Ken Sayler, główny producent wersji na Xboksa 360. To najważniejszy turniej piłkarski w Europie, a za sprawą wyjątkowego systemu wirtualnych kart, które będziecie zbierać, wymieniać i wykorzystywać w drodze do finału, zamierzamy przedstawić nowe pomysły na zarządzanie wymarzonymi zespołami.
Używając kart kolekcjonerskich w trybie Ultimate Team, posiadacze konsoli Xbox 360 będą starannie dobierać swoich piłkarzy, pracowników klubu i strategię stosowaną na boisku. Dzięki temu, możliwe będzie stworzenie wymarzonego zespołu.
Skuteczne zarządzanie zespołem przyczyni się do lepszego zgrania drużyny, a umiejętne wykorzystywanie kart kadry, treningu, morale, sprawności fizycznej i zdrowia przekształci nawet najsłabszy klub w ciężkiego do pokonania rywala. W kluczowych momentach spotkań stosowane będą karty zagrań, dzięki którym gracze zdobędą taktyczną przewagę nad drużyną przeciwnika. Ich aktywowanie spowoduje stymulowanie umiejętności poszczególnych piłkarzy lub całej drużyny. Oczywiście konieczne okaże się odpowiednie zarządzanie klubem i mistrzowskie kierowanie piłkarzami na boisku. Na dodatek, gracze będą mogli wymieniać lub sprzedawać niechciane karty oraz bacznie obserwować ich rynek w poszukiwaniu tych, których potrzebują najbardziej.
Gra UEFA Champions League 2006-2007 na Xboksa 360 będzie napędzana technologią gwarantującą płynny ruch zawodników na boisku i ułatwiającą wykonywanie efektownych, precyzyjnych zagrywek. Piłka do gry będzie zachowywać się niezwykle realistycznie, głównie dzięki niezależnemu modelowi fizyki odpowiadającemu za jej ruch na murawie. W grze dostępny będzie tryb wieloosobowy dla ośmiu graczy, przewidywana jest także możliwość odblokowywania nowych opcji i tzw. bonusów.
UEFA Champions League 2006-2007 zostanie wydana pod marką EA SPORTS. Gra powstaje obecnie w studiu EA Canada z myślą o konsolach Xbox 360, PlayStation 2 i PSP, telefonach komórkowych oraz komputerach PC. Dolna granica wiekowa to 3 lata. Ustalona w ogólnoeuropejskim systemie klasyfikacji gier PEGI.