Dyrektor ds. rozwoju w europejskim oddziale NCSoftu, Thomas Bidaux, na trwających właśnie europejskich targach Nordic Game tak wypowiedział się na temat World of Warcraft – „To ostateczny MMORPG, i ostateczny dinozaur. Jest wielki, bardzo drogi, i w ogóle pasuje do niego wszystko, co wiąże się z ogromem i „roztyciem”. Jeśli chcesz pokonać największego drapieżnika w okolicy, nie masz zbyt wielu możliwości. Musisz być jeszcze większy, a to bardzo trudne zadanie. Myślę, że pościg za tym potworem... nie może się udać. Jeśli chcesz osiągnąć sukces w gatunku gier online, musisz spróbować innego podejścia”.
Kończąc swoją wypowiedź, Thomas poradził deweloperom kreatywne myślenie o nietradycyjnych rodzajach gier online, takich jak te związane ze sportem, sztukami walki czy też przedstawiających rozgrywkę z innej perspektywy (np. klasyczny, „oldshoolowy” widok z boku). I racja – dróg do osiągnięcia sukcesu jest wiele, a większe zróżnicowanie tytułów dostępnych na rynku jest przez graczy zawsze pożądane.
Nie ma jeszcze żadnych komentarzy. Napisz komentarz jako pierwszy!