Ta premiera jest ważna z dwóch powodów. Po pierwsze oto trafia na pecety największy przebój z konsoli Xbox 360, tytuł obsypany toną nagród, wychwalany przez graczy na całym świecie. Po drugie konwersji na PC dokonało polskie studio People Can Fly, twórcy przebojowego Painkillera. Epic Games, mając do wyboru programistów z całego świata, postawił właśnie na ekipę Adriana Chmielarza. Cóż, zdecydowanie przestajemy żyć na przedmieściach metropolii elektronicznej rozrywki. Przyznacie chyba, ze wymienione powody - choć tylko dwa - są tej wagi, iż usprawiedliwiają poświęcenie Gears of War całego tygodnia na łamach gram.pl? My nie mamy wątpliwości.
Oto, jakie materiały naszykowaliśmy na Tydzień z grą Gears of War:- DZIEŃ PIERWSZY, w którym opowiemy, jak rozpętało się piekło
- DZIEŃ DRUGI, w którym przedstawimy kto jest kim i zanalizujemy pewną ważką kwestię
- DZIEŃ TRZECI, w którym przeanalizujemy z kim, jak i czym przyjdzie nam walczyć
- DZIEŃ CZWARTY, w którym skoncentrujemy się na jatce w sieci i taktyce
- DZIEŃ PIĄTY, w którym powymądrzamy się o inspiracjach twórców gry
- DZIEŃ SZÓSTY, w którym poddamy interrogacji szefa studia People Can Fly
- DZIEŃ SIÓDMY, czyli wieńcząca całość recenzja gry
Nie ma jeszcze żadnych komentarzy. Napisz komentarz jako pierwszy!