Ubisoft opublikował krótkie FAQ dotyczące PeCetowej wersji gry Assassin's Creed. Na pytania odpowiadał główny technik tego projektu, Charles Beauchemin:
- Gra zostanie wydana 4 miesiące po wersji konsolowej. Jak wykorzystaliście ten czas?
Premiera Assassin's Creeda na PC już tuż tuż - kwiecień za pasem. Ubisoft najwidoczniej chce nieco podkręcić atmosferę i dlatego opublikował mini wywiad z Charlesem Beaucheminem, jednym z twórców gry.
Ubisoft opublikował krótkie FAQ dotyczące PeCetowej wersji gry Assassin's Creed. Na pytania odpowiadał główny technik tego projektu, Charles Beauchemin:
Na podstawie odzewu ze strony graczy konsolowych, postanowiliśmy dodać jeszcze cztery wyzwania - "archer assassination", "rooftop race challenge", "merchant stand destruction challenge" i "escort challenge". "Archer assassination" wymaga od kierującego Altairem zabicia łuczników w określonej strefie, pozostając jednocześnie niewykrytym. W "rooftop race challenge" gracz spotyka informatora i ma pewien czas na dotarcie do kolejnego. Przy "merchant stand destruction" niektórzy kupcy mają pewne powiązania z celem Altaira, dlatego trzeba ich unieszkodliwić. No i wreszcie "escort challenge" - eskortowanie innego asasyna z punktu A do B.
Asssassin's Creed w wersji na PC wykorzystuje obie biblioteki. Jeżeli posiadasz kartę zgodną z DX10 i zainstalowaną Vistę, program w pełni wykorzysta optymalną wydajność graficzną dostępnego sprzętu. Będziesz mógł grać w wysokiej rozdzielczości z zaledwie minimalnymi zmianami framerate'u.
Świetną wydajność da jakikolwiek PC z dwurdzeniowym procesorem (taktowany 2,2 GHz) i niezłą kartą graficzną (ATI HD2600 lub NVidia 8600).
Jak już było wspomniane w pierwszym pytaniu, dodaliśmy 4 nowe tryby, aby nieco urozmaicić rozgrywkę. Do tego nie trzeba już jechać z jednego miasta do drugiego, jeżeli już się w nim było.
Mimo, że obsługa pada Xboksa 360 jest taka jak na konsoli, to użytkownik może wybrać sterowanie za pomocą klawiatury i myszki. Dzięki temu ma precyzyjniejszą kontrolę nad kamerą i menu. Są 4 domyślne ustawienia sterowania, które można dowolnie dopasowywać.
Zmodyfikowaliśmy reakcje strażników w niektórych sytuacjach. Są teraz czujniejsi. Do tego ich zachowanie podczas zabójstwa jest zależne od ilości NPC-ów znajdujących się w pobliżu, co dodaje realizmu. Jeżeli wokół ofiary nie ma nikogo, Altair zostanie szybciej dostrzeżony, niż gdy koło strażnika rusza się cały tłum ludzi.
Nadal można zbierać flagi, ale nie ma żadnych osiągnięć dla wersji PeCetowej.