Star Wars: Battlefront III na wszystko oprócz PC?

Renor Mirshann
2008/07/09 12:42

Wynikiem tego wyszukiwania w serwisie Amazon.com jeszcze jakiś czas temu była gra Star Wars: Battlefront III - w wersjach na X360, PS3, PS2, Wii, PSP i DS-a. Czyżby historia z projektem The Force Unleashed miała się powtórzyć?

W sklepie internetowym Amazon.com przez jakiś czas można było składać pre-ordery na grę Star Wars: Battlefront III, z datą premiery ustaloną na marzec przyszłego roku. Dostępne były wersje na wszystkie popularne dziś konsole - X360, PS3, PS2, Wii, PSP i DS-a - ale brakowało wersji na PC. Jeśli ta informacja się potwierdzi, grający na komputerach osobistych z pewnością nie odbiorą jej z uśmiechem na twarzy. W końcu dwie poprzednie części pecetów nie ominęły. Star Wars: Battlefront III na wszystko oprócz PC?

Pierwsze informacje o trzeciej odsłonie serii Battlefront pojawiły się jeszcze we wrześniu 2006 roku. Projekt jest jednak cały czas nieoficjalny, a pracuje nad nim ponoć studio Free Radical, które może pochwalić się wysoko ocenianą serią FPS-ów Time Splitters, grą Second Sight i "nieco" gorzej przyjętym current-genowym debiutem - shooterem Haze. O tym, że cały czas powstaje, poinformowali w czerwcu zwolnieni pracownicy LucasArtsu, wydawcy serii. Te nowiny również jednak pozostały bez oficjalnego komentarza. Więcej na E3? Być może.

GramTV przedstawia:

Komentarze
49
Vojtas
Gramowicz
10/07/2008 14:37
Dnia 10.07.2008 o 06:50, Dincooo napisał:

> Masz jakieś dane na ten temat? Np. ile dany wydawca ma zysku na jednej kopii sprzedanej > gry konsolowej, a ile na jednej kopii gry pecetowej? Kiedyś na gram.pl był podany link do takiej strony - głównie dane procentowe dotyczące piractwa (z różnych krajów świata). Chociażby tu masz dane o Polsce: http://www.bsa.org/sitecore/shell/Controls/Rich%20Text%20Editor/~/media/Fil es/idc_studies/bsa_idc_poland_final%20pdf.ashx Obecne dane wskazują na to, że 57% dorobku elektronicznego (gry, programy, filmy chyba też?) zostało ukradzione. Przewidywany poziom piractwa na 2011 rok wynosi 46,7%.

Czyli nie masz takich danych - tak myślałem. Na podstawie raportu nt. piractwa komputerowego nie sposób stwierdzić, ile sie zarabia na jednym egzemplarzu gry na daną platformę. A co do tego raportu - zapewne nie obejmuje on piractwa konsolowego.

Usunięty
Usunięty
10/07/2008 14:03

tyle gier że nie ma za czym płakać

Usunięty
Usunięty
10/07/2008 06:50
Dnia 09.07.2008 o 22:37, Vojtas napisał:

Masz jakieś dane na ten temat? Np. ile dany wydawca ma zysku na jednej kopii sprzedanej gry konsolowej, a ile na jednej kopii gry pecetowej?

Kiedyś na gram.pl był podany link do takiej strony - głównie dane procentowe dotyczące piractwa (z różnych krajów świata).Chociażby tu masz dane o Polsce: http://www.bsa.org/sitecore/shell/Controls/Rich%20Text%20Editor/~/media/Fil es/idc_studies/bsa_idc_poland_final%20pdf.ashxObecne dane wskazują na to, że 57% dorobku elektronicznego (gry, programy, filmy chyba też?) zostało ukradzione. Przewidywany poziom piractwa na 2011 rok wynosi 46,7%.




Trwa Wczytywanie