Pewnego dnia część ekipy studia Blizzard postanowiła spróbować na własną rękę stworzyć grę. Pierwszą ich produkcją było Hellgate: London. MMO, które ma sporo dobrych założeń, ale... właśnie, coś poszło nie tak. Gra nie zdołała zaskarbić sobie zbyt licznego grona użytkowników, mimo niższego niż w zwykłych MMORPG-ach abonamentu.
Jakiś czas temu donosiliśmy o żalach, jakie wylewał na swoim blogu jeden z deweloperów Hellgate: London. Wtedy tłumaczono graczom, że to tylko chwilowe załamanie, ale prawda, jak wiemy już dzisiaj, była inna. Flagship naprawdę tonie. Co prawda w kwietniu firmie udało się wydać HG:L w Korei, ale nie wystarczyło to do zatrzymania fali zwolnień.Studio Flagship rozbudziło sporo nadziei w graczach. Niestety, ze smutkiem musimy donieść, że firma pozbywa się masowo pracowników i wkrótce zakończy działalność. Co dalej z Hellgate: London i Mythos?