Nowe demo prezentujące technologię Cinema 2.0

Adam "Harpen" Berlik
2008/08/19 13:56

AMD postanowiło opublikować nowe demo przedstawiające Cinema 2.0, które - co tu dużo pisać - wygląda naprawdę znakomicie. Niewątpliwie jest to reakcja koncernu na prezentację technologii raytracing w czasie rzeczywistym, która została zorganizowana przez Nvidię na konferencji Siggraph 2008.

Nowe demo prezentujące technologię Cinema 2.0

Zaledwie wczoraj informowaliśmy, że Nvidia zaprezentowała technologię raytracing w czasie rzeczywistym na Siggraph 2008, a już dziś mamy odpowiedź największego konkurenta zielonych. Na łamach serwisu PC Games Hardware pojawiło się demo Cinema 2.0, czyli technologii firmy AMD. Główną bohaterką filmu, wygenerowanego przy wykorzystaniu Radeona HD 4870 X2, jest kobieta imieniem Ruby, która walczy z potężnym robotem.

W niniejszej wiadomości prezentujemy przykładowe screenshoty z pokazu dema. Pełna galeria oraz materiał wideo z prezentacji Cinema 2.0, znajdują się w tym miejscu.

GramTV przedstawia:

Komentarze
31
Usunięty
Usunięty
01/09/2008 18:55
Dnia 24.08.2008 o 21:43, Vagner napisał:

Sebat1<--gorzej niż słabo, jakość, wykonania, na takim samym poziomie co FFVII: Advent Children, do tego porównajmy daty premiery, i wychodzi nam...całkowity brak postępu :/

Całkowity brak postępu? Może, gdyby pominąć że filmik był RENDEROWANY w czaszie rzęczywistym - to nie jest pre-renderowana cutscenka.Cytat: "With this technology photorealistic characters - the new Ruby was show as an example - can be rendered in real-time." i to tylko za pomocą samego Radeona HD 4870 X2.Jednak sednem technologii Cinema 2.0 jest animacja mimiki twarzy: "To achieve such results with Cinema 2.0, a living model is recorded by hundreds of cameras at first. With this data, a 3D build of a face, which can simulate different expressions, is created. AMD could help game developers to make dialogs and videos even more convincing. The animation of faces is a point where many games could be improved a lot."Samo demo ma niezbyt wiele wspólnego z pokazem raytracingu Nvidii, poza tym że obie technologie próbują upodobnić grafikę (w różny sposób) do obrazu rzeczywistego i obie robią to w real-time.

Usunięty
Usunięty
24/08/2008 21:43

Sebat1<--gorzej niż słabo, jakość, wykonania, na takim samym poziomie co FFVII: Advent Children, do tego porównajmy daty premiery, i wychodzi nam...całkowity brak postępu :/

Usunięty
Usunięty
24/08/2008 21:43

Sebat1<--gorzej niż słabo, jakość, wykonania, na takim samym poziomie co FFVII: Advent Children, do tego porównajmy daty premiery, i wychodzi nam...całkowity brak postępu :/




Trwa Wczytywanie