Plotki krążące od długiego już czasu wokół polskiego wydania MMO Age of Conan: Hyborian Adventures potwierdziły się! CD Projekt wynegocjował stawkę abonamentową za miesięczną rozgrywkę w Aquilonii na jedyne 29,99 zł! Od dawna wiadomym było, że suma ta będzie niższa, niż w innych krajach, jednak cena na poziomie 30 zł wydawała się nieosiągalna. A jednak!
Szczegóły dotyczące płatności przedstawiciele CD Projektu obiecują podać wkrótce. Przypomnijmy, że jeszcze niespełna dwa miesiące temu Krzysztof Szulc z CD Projeku obiecywał graczom satysfakcję ze stawki abonamentowej mówiąc: "Perspektywa obniżonego o 40% miesięcznego abonamentu jest rzeczywiście bardzo kusząca i nie dziwię się, że wywołuje ożywione dyskusje na forach i blogach. Myślę, że kiedy wkrótce ogłosimy obowiązujące stawki, gracze nie będą zawiedzeni".
Warto też zaznaczyć, że to nie jedyne bonusy, jakie czekają na polskich graczy z okazji premiery AoC nad Wisłą. Rodzima edycja zostanie bowiem wzbogacona o kilka ciekawych gadżetów w uniwersum gry, o czym również informowaliśmy jakiś czas temu. Najwięksi fani Aquilonii nie powinni zapominać, że specjalnie dla nich przygotowana jest niezwykle bogata Edycja Kolekcjonerska. Każdy, kto zdecyduje się na zakup MMO Funcomu otrzyma także możliwość miesięcznej rozgrywki bez wnoszenia opłat abonamentowych.
[Aktualizacja] O negocjacjach z firmą Funcom opowiedział nam krótko Kamil Ruszkowski z CD Projektu: "Negocjowaliśmy z Funcomem od października 2007 roku. Nietrudno się domyślić, że rozmowy o prawie dwukrotnie niższym abonamencie dla Polaków nie zaczęły się od entuzjastycznego "Hurra, tak właśnie zróbmy!" z ich strony. To był długi proces przekonywania, pokazywania istniejących uwarunkowań, rozwiązań, statystyk oraz szerokich horyzontów które taka stawka abonamentu przed nami roztacza" - powiedział.
Przedstawiciel polskiej firmy wydawniczej odpowiadającej za dystrybucję AoC stwierdził też, że ustalenie stawki abonamentowej na tak niskim poziomie to dopiero pierwszy krok ku osiągnięciu zamierzonego sukcesu. "Jeśli uda nam się
przekonać rodaków, że warto grać w gry MMO a ich aspekt socjalny jest
niespotykany nigdzie indziej i sam w sobie fantastyczny, to taką zmianę
mentalności graczy uznamy za sukces" - podkreślił.