Tydzień z grą Sacred 2: Fallen Angel - dzień pierwszy

gram.pl
2008/10/13 19:00

Zakończyliśmy wczoraj Tydzień z grą King's Bounty: Legenda, ale nie wypadamy póki co z klimatu fantasy. Czas bowiem zacząć cykl artykułów poświęconych kolejnej świetnej produkcji - zapraszamy na Tydzień z grą Sacred 2: Fallen Angel!

Tydzień z grą Sacred 2: Fallen Angel - dzień pierwszy

Był rok 1991. W niewielkim, liczącym 100,000 mieszkańców mieście Gütersloh, położonym na terenie Nadrenii Północnej-Westfalii, niejaki Holger Flöttmann założył studio produkujące gry. Nazwał je Ascon, a pierwszym projektem nowej firmy była gra ekonomiczna Der Patrizier, bardziej znana pod swym angielskojęzycznym tytułem – The Patrician. Świat elektronicznej rozrywki był jeszcze młody, dopiero przebąkiwano o tym, iż w przyszłości gry komputerowe mogą się okazać naprawdę lukratywnym biznesem. Koszta produkcji pozostawały znikome w porównaniu do dzisiejszych standardów, a nakłady na reklamę śmiesznie małe. Powstawały gry oferujące dziesiątki godzin rozrywki, bo taki był ówczesny standard. Stare, dobre czasy... Na przestrzeni lat wiele się zmieniło – dziś normą jest produkcja, którą da się ukończyć w dziesięć godzin. Jednak Ascon, przemianowany później na ASCARON, nigdy nie przestawił się na współczesne standardy. Do dziś robi gry olbrzymie, dające odbiorcom dawkę zabawy na całe tygodnie...

GramTV przedstawia:

Komentarze
22
Lucas_the_Great
Redaktor
Autor
15/10/2008 13:44
Dnia 15.10.2008 o 09:16, gpodoba napisał:

Niby fajna gra ale takie lvl postaci bez żadnej fabuły (czy ta gra ma jakaś ?)

W zasadzie 3 oddzielne fabuły - wątek główny kampanii (kolor pomarańczowy), wątek mgłówny postaci (kolor granatowy) i wśród "białych" duże pakiety misji łączących się w wątek krainy (u elfów na przykład jest to kwestia powracającego co kilka wieków Legionu). Kolejne etapy linii fabularnych są często od siebie odległe (kampania dobra u elfów ma raptem kilka pierwszych etapów a kraina olbrzymia) - i pewnie niektórym osobom grającym w sposób nieuporządkowany zupełnie umykają. EDIT: Subtitle w naszym kochanym języku też by pewnie wielu osobom pomogły przy nawiązaniu akcji...

Lucas_the_Great
Redaktor
Autor
15/10/2008 13:44
Dnia 15.10.2008 o 09:16, gpodoba napisał:

Niby fajna gra ale takie lvl postaci bez żadnej fabuły (czy ta gra ma jakaś ?)

W zasadzie 3 oddzielne fabuły - wątek główny kampanii (kolor pomarańczowy), wątek mgłówny postaci (kolor granatowy) i wśród "białych" duże pakiety misji łączących się w wątek krainy (u elfów na przykład jest to kwestia powracającego co kilka wieków Legionu). Kolejne etapy linii fabularnych są często od siebie odległe (kampania dobra u elfów ma raptem kilka pierwszych etapów a kraina olbrzymia) - i pewnie niektórym osobom grającym w sposób nieuporządkowany zupełnie umykają. EDIT: Subtitle w naszym kochanym języku też by pewnie wielu osobom pomogły przy nawiązaniu akcji...

Usunięty
Usunięty
15/10/2008 13:03
Dnia 14.10.2008 o 00:12, gpodoba napisał:

Btw, czy jest możliwość zmiany > wyglądu postaci (np. kolor włosów) ? > > P.S. Sory za offtopa. Artykuł not bad, ale mogłoby być w nim więcej na temat samego Sacreda Nie ma takiej możliwości niestety. Ale gra jest dobra głównie na multi.

Alez oczywiscie ze jest mozliwa zmiana koloru wlosow:)nie chce opisywac tu jakie kody trzeba wpisac w konsoli ale na sacred.pl jest cala operacja opisana.




Trwa Wczytywanie