Profesje pozwalające tworzyć sprzęt, pozwalają graczom lepiej utożsamiać się z
otaczającym ich światem króla Conana. Dzięki profesjom umożliwiającym tworzenie
ekwipunku gracze nie tylko mogą zwiększyć atrakcyjność swojej wirtualnej postaci,
ale także zbudować własną historię. Wytwarzając legendarne przedmioty stają się
sławni wśród innych graczy, mogą też rozpocząć interesującą działalność gospodarczą
sprzedając owoce swojej pracy.
W Age of Conan 2009 system tworzenia przedmiotów będzie znacznie bardziej
rozbudowany. Jednym z pomysłów na urozmaicenie gry jest wprowadzenie do zabawy tzw.
ekwipunku regionalnego. Sprzęt regionalny odzwierciedla szczególne cechy danego
obszaru, jego cywilizacji, i wyznawanych tam bogów. Ekwipunek będzie też podzielony
ze względu na klasy postaci występujących w grze. Na początek otrzymamy trzynaście
6-częściowych zestawów ekwipunku (broń i zbroja) dla każdej z klas. Wzory niezbędne
do nauki tworzenia nowego ekwipunku będą w posiadaniu bossów rozproszonych po
świecie gry i będą dostępne dla postaci o najwyższych poziomach doświadczenia w Age
of Conan (kategoria niebieskich przedmiotów). To kolejne plany firmy Funcom
skierowane na urozmaicenie rozgrywki osób, które osiągnęły w grze już niemal
wszystko i poszukują nowych wyzwań. Pod względem współczynników sprzęt regionalny
będzie bowiem lepszy niż rzadkie nagrody z dotychczasowych podziemi. Galeria
przykładowego ekwipunku, który pojawi się wraz z omawianym rozszerzeniem dostępna
jest pod adresem http://www.cdprojekt.pl/press/AoC_ekwipunek_regionalny.
Age of Conan 2009 pojawi się w niezmiennie bogatym polskim wydaniu w styczniu
przyszłego roku, w sugerowanej cenie 129,90 złotych. Przez następne tygodnie
opublikujemy informacje o kolejnych nowościach, poprawkach i usprawnieniach, które
wraz z najniższym dostępnym abonamentem będą się składać na obraz całkowicie nowej
gry, Age of Conan 2009. Grę można zamawiać w przedsprzedaży, m.in. na
http://sklep.gram.pl/ageofconanpl.
Nie ma jeszcze żadnych komentarzy. Napisz komentarz jako pierwszy!