Microsoft Office 14 - szczegóły i screenshoty

Adam Woźny
2009/01/16 09:21

Wiadomo już, jakie aplikacje znajdą się w najnowszej odsłonie pakietu biurowego Microsoftu. Możemy także zapoznać się z pierwszymi zrzutami ekranowymi z Office'a 14.

Na łamach rosyjskiego serwisu pojawiły się debiutanckie screenshoty z Microsoft Office 14 - pakietu biurowego Giganta z Redmond, który może ukazać się nawet w tym roku (wówczas jego nazwa zostanie zmodyfikowana i w sklepach pojawi się Office 2009) lub w przyszłym.

Na razie jednak informacje te należy traktować z przymrużeniem oka, gdyż nie pochodzą one od producenta. Zrzuty ekranowe również "przypadkiem" wyciekły do Sieci, a wykonano je na dwóch systemach operacyjnych - becie Windowsa 7 oraz Windowsie Server 2008 Release Candidate 2 Beta.

W skład pakietu Microsoft Office 14 wejdą:

  • Access;
  • Excel;
  • Groove;
  • InfoPath Designer;
  • InfoPath Filer;
  • InterConnect;
  • OneNote;
  • Outlook;
  • PowerPoint;
  • Project;
  • Publisher;
  • SharePoint Designer;
  • Visio;
  • Word;

Microsoft Office 14 - szczegóły i screenshoty



GramTV przedstawia:




Warto dodać, że wczoraj, jak już informowaliśmy, rozpoczęły się testy Office'a 14. Microsoft udostępnił go wybranym osobom, zajmującym się wyłapywaniem błędów w wyżej wymienionych programach biurowych.

Komentarze
43
Usunięty
Usunięty
19/01/2009 10:48
Dnia 18.01.2009 o 21:58, Namaru napisał:

Co by Ci w TeXu zajęło tyle czasu? /.../

To, że wcześniej nie miałem okazji się z nim zapoznać. Wiesz, w sytuacji gdy się ma 2 tygodnie na napisanie 100 stron pracy naukowej, to każda godzina się liczy. Jakkolwiek prosta by ta technologia nie była, to w sytuacji gdy jest to coś nowego, trzeba trochę czasu na to poświęcić.

Usunięty
Usunięty
18/01/2009 21:58
Dnia 17.01.2009 o 16:58, Klimos napisał:

Wiem, że w mojej dziedzinie powinno się pisać takie prace w LaTeXie i znam sporo osób, które tak postąpiły, ale mnie brakło samozaparcia, a przede wszystkim czasu.

Co by Ci w TeXu zajęło tyle czasu? Ustawianie elementów na stronie które robi się automatycznie? A może nowy "łerd" wspiera szybkość pisania tekstu (jakieś nowe technologie czytania w myślach)?

Dnia 17.01.2009 o 16:58, Klimos napisał:

Używając Worda 2007 magisterkę pisało mi się przyjemnie i mogłem się skupić na treści merytorycznej, a nie na usilnych róbach rozmieszczania elementów na stronie.

To tutaj by należało "Worda 2007" zastąpić "TeXa" no tak, ale w nim nie pisałeś ...

Usunięty
Usunięty
17/01/2009 20:36
Dnia 17.01.2009 o 16:51, L33T napisał:

Chodzi o narzędzie do domowego nie profesjonalnego wykorzystania, nie powiesz mi że do napisania wypracowania kowalski potrzebuje pakietu za 700? O.o

nie za 700 tylko za 200 i w tej sytuacji, jeśli o mnie chodzi, tym bardziej nie ma się nad czym zastanawiać i brać MS Office.@Kilmos, mam dokładnie takie same odczucia. Niestety Dla Open Office wstawienie do dokumentu czegoś więcej niż tekst jest często ponad jego siły.




Trwa Wczytywanie