ArmA II wcześniej; nowe screeny

Adam Woźny
2009/05/19 11:39

Rynkowy debiut Armed Assault 2 odbędzie się 19 czerwca, czyli tydzień wcześniej niż pierwotnie zakładano. Dostępne są także nowe screeny z tej produkcji.

505 Games oraz Bohemia Interactive (odpowiednio producent i wydawca) ujawnili, że ich najnowsze dzieło, czyli gra ArmA 2: Armed Assault 2 ujrzy światło dzienne nieco wcześniej. Do premiery dojdzie 19 czerwca, a nie 26 dnia tego miesiąca. Warto zauważyć, że gra została zapowiedziana niemal dwa lata temu. Poniżej prezentujemy kilka nowych zrzutów ekranowych z „dwójki” – wszystkie znajdziecie tutaj.

ArmA II wcześniej; nowe screeny


GramTV przedstawia:


Przypomnijmy, że Arma 2: Armed Assault 2 to pełnoprawna kontynuacja wydanej w listopadzie 2006 taktycznej gry akcji ukazanej z perspektywy pierwszej osoby, która została dość ciepło przyjęta przez recenzentów (średnia ocen wg serwisu GameRankings wynosi 73,41 procent). Rok po wydaniu pierwowzoru światło dzienne ujrzał dodatek Queen’s Gambit, którego noty oscylują w graniach 66,80 %. Twórcą marki Armed Assault jest firma Bohemia mająca na swoim koncie Operation Flashpoint.

Komentarze
13
Usunięty
Usunięty
08/01/2011 12:25

siemka ja może zadam takie prozaiczne pytanko ale ktorym przyciskiem zmienia sie tryb ognia z pojedynczego na serie?

Usunięty
Usunięty
20/05/2009 10:09

Wiesz ja mam ciut lepszy komputer i nawet na minimalnych ustawieniach nie mogę pograć, bo coś w kodzie jest zwalonego i efektem jest tego, że gra działa kilka minut i wywala do pulpitu.

Usunięty
Usunięty
20/05/2009 10:06

Po pierwsze. To słowo, o które Ci chodzi i którego dość często używasz pisze się przez ch. Jeśli już chcesz bluzgać, to może zajrzyj najpierw do słownika?Dwa. Ja ArmA przeszedłem na takiej konfiguracji: Pentium D 2.66GHz, 2GB ramu 533Mhz i Radeon X1600. Czyli zestaw naprawdę bardzo mizerny. Wszystko działało płynnie - oczywiście nie na full detalach. Chyba, że masz syndrom "chcę mieć wszystko na very high!!!" - to wtedy faktycznie, żeby cieszyć się płynną animacją, trzeba mieć mocniejszego kompa. Ale i tak konfiguracja pozwalająca grać na very high w ArmA pozwala grać równie płynnie zaledwie na Medium w GTA IV...Tyle odnoście hardware. Z pozostałymi argumentami trudno się nie zgodzić - faktycznie, AI jest raczej przeciętne. Jednak zupełnie nie doświadczyłem czegoś takiego jak strzelanie przez ściany czy tym podobne bugi. Faktem jest, że BiS trochę przycięła w ch***, wydając ArmA 1.0 - tłumaczyli się pomyłką, ale teraz, gdy są już patche to nie stanowi problemu. Zresztą w wersję 1.0 trochę pograłem i nic strasznego się nie działo.Oczywiście, nie zamierzam nikogo nakłaniać do zakupu ArmA 2 czy przekonywać, że poprzednie odsłony są super. Po prostu wyrażam swoje zdanie podparte wieloletnią stycznością z produktami BiS :)




Trwa Wczytywanie