StarCraft II opóźniony o rok. Przez WoW-a

Patryk Purczyński
2009/06/29 09:39

We wczesnej fazie produkcji StarCrafta II doszło do poważnego poślizgu - zdradza Rob Pardo z Blizzarda. Wszystko przez to, że programiści firmy zaangażowani byli do pracy przy World of Warcraft.

StarCraft II został ogłoszony w 2007 roku. Gra znajdowała się wówczas w produkcji już od czterech (!) lat. To bardzo długo - nawet jak na Blizzard. Okazuje się jednak, że sytuacja ta ma swoje uzasadnienie. Powstawanie oczekiwanego RTS-a w jego wczesnej fazie zaliczyło roczny poślizg.

"Jedną z przyczyn, dla których StarCraft II w początkowej fazie miał opóźnienia jest fakt, że spora część załogi została przeniesiona to zespołu pracującego nad World of Warcraft. Oczywiście w celu szybszego sfinalizowania prac nad tym tytułem" - wyjawił Rob Pardo z Blizzarda. StarCraft II opóźniony o rok. Przez WoW-a

Ekipa od WoW-a miała jego zdaniem (które podziela zresztą ponad 11 milionów abonentów) okazję zaprezentowania graczom niezwykłych doświadczeń, jednak na drodze do tego celu napotkała na dość poważne trudności. Stąd wsparcie ze strony ludzi zajmujących się pierwotnie StarCraftem II.

GramTV przedstawia:

Same prace nad RTS-em Blizzarda przebiegały już bardzo płynnie. "To może być pierwsza z naszych ostatnio wydanych gier, w tworzeniu której nie musieliśmy się cofnąć do pewnego punktu i zaczynać jeszcze raz" - powiedział Pardo. "To na pewno długi projekt, ale jeśli spojrzeć na World of Warcraft, Warcraft III czy nawet pierwszego StarCrafta - zawsze dochodziliśmy tam do momentu, w którym następował dramatyczny zwrot, w wyniku którego obieraliśmy inny kierunek. Nie zrobiliśmy tego w przypadku StarCrafta II" - dodał.

Wciąż nie znamy niestety daty premiery gry. Beta-testy powinny rozpocząć się latem.

Komentarze
42
Usunięty
Usunięty
29/06/2009 20:27

Przecież Protami sobie pograsz ;D. I już nie przesadzaj z tymi rozszerzonymi demami. Na samym początku to zagranie Blizzarda mnie wkurzyło, ale przeszedłem z tym do porządku dziennego i nie przeszkadza mi to tak.

Khai85
Gramowicz
29/06/2009 18:15
Dnia 29.06.2009 o 13:39, Revanchist napisał:

Po to, że chcą wprowadzić wszystkie planowane pomysły do kampanii, jakie mają w zamyśle. Gdyby pracowali nad wszystkimi trzema kampaniami naraz, to nie mogliby sobie na takie coś pozwolić - kampanie byłyby krótkie i pocięte i wyleciałoby z nich wiele fajnego stuffu.

Panie, toż to bzdura - abym mógł pograć Protami, mam czekać rok-półtora, aż wyjdzie któraś_tam_z_ kolei_ część niepełnej gry? Znacznie lepiej byłoby wypuścić grę *kompletną*, a potem dodawać/rozszerzać grę przez dodatkową zawartość, kontynuacje kampanii, i takie tam. Efekt byłby podobny, ludzie rozszerzenia też by kupowali, a można by pograć w grę pełną, a nie w półprodukt.Przez ostatnie miesiące Blizz strasznie dużo stracił w moich oczach i nie czekam już ani na SC2, ani na Diablo 3.. Może później, z rok po premierze, jak cena będzie sensowna i będę mógł kupić całą grę, a nie trzy rozszerzone dema.pozdrawiam.edit: poprawka stylistyczna :D

Usunięty
Usunięty
29/06/2009 17:37

Eee tam to już w ogóle przesada.Skoro tak robią to niech przynajmniej otwartą betę wypuszczą.Teraz już wątpię żeby StarCraft II zrobił jakąś furorę. Przesunięty o rok?? Do tego czasu jeszcze sporo RTS''ów się pojawi i ludzie będą raczej w nie grać. Nie zapominajmy ze to dopiero 1/3 całej gry.




Trwa Wczytywanie