Kilkanaście dni temu doszło do premiery gry WET, nowego dzieła studia Artificial Mind and Movement, znanego również jako A2M. Pracownikom ekipy pomysł wprowadzenia na rynek nowej marki przypadł do gustu tak bardzo, że już myślą oni nad zapewnieniem branży kolejnego powiewu świeżości.
Konkretne decyzje co prawda jeszcze nie zapadły, ale kierownictwo studia nie wyklucza rozpoczęcia prac nad nową marką. "To coś, czemu A2M się przygląda, więc tak, jest taka możliwość" - powiedział Patrick Fortier, dyrektor załogi odpowiedzialnej za WET.Wydawcą tej produkcji była firma Bethesda. A2M bardzo ceni sobie współpracę z gigantem branżowym. "Mówimy tym samym językiem. Oni są profesjonalistami, więc współpraca z nimi była niczym innym, jak przyjemnością" - zaznaczył Fortier. Nie powinno być zatem zaskoczeniem, jeśli Bethesda okaże się dystrybutorem kolejnych tytułów, powstałych w A2M.