Pięć najważniejszych dla przemysłu zjawisk lub wydarzeń - dziś możemy tylko domniemywać, co urośnie na przestrzeni najbliższych dwunastu miesięcy do takiej roli. Swoją piątkę wytypował m.in. analityk David Cole z DFC Intelligence. Przyjrzyjmy się zatem jego propozycjom.
- Kontrolery ruchu zostaną wprowadzone na rynek, wywołując przy tym falę ekscytacji w całym przemyśle.
- Ogłoszony zostanie nowy kluczowy sprzęt od jednego z najważniejszych graczy na rynku, dając tym samym dziennikarzom nowy temat do wałkowania.
- Jedna lub więcej liczących się firm średniego formatu zostanie wykupiona w wyniku kłopotów finansowych.
- Nieunikniony marsz w kierunku dystrybucji cyfrowej będzie kontynuowany, ale gracze ledwie świadomi tego faktu będą próbowali pozyskać nowe produkty Blizzarda jakąkolwiek dostępną im drogą.
- Zaistnieje lekkie spowolnienie w gatunku gier towarzyskich.
Jutro zaprezentujemy pięć najciekawszych zjawisk w 2010 roku według Colina Sebastiana z Lazard Capital Markets.