Project Natal nie tylko dla casuali

Adam "Harpen" Berlik
2010/02/18 11:34

Dotychczasowe prezentacje Project Natal sugerowały jednoznacznie, że będzie to technologia przeznaczona przede wszystkim dla gier z segmentu casual. Na rynku pojawią się jednak gry dedykowane wymagającym użytkownikom.

Microsoft pracuje nad grą, rzecz jasna na Xboksa 360, będącą przedstawicelem dużej marki, która wykorzysta technologię Project Natal, pozwalającą na sterowanie grą za pomocą własnego ciała. Na razie nie ma żadnych spekulacji i podejrzeń co do jej nazwy. Wiadomo jedynie, że nie będzie to produkcja z segmentu casual, lecz tytuł dla hardkorowych graczy. Project Natal nie tylko dla casuali

Obecnie Microsoft Games Studios prowadzi nabór – firma poszukuje starszego projektanta poziomów, sztucznej inteligencji oraz systemu walki dla wysokobudżetowej gry. Nie pozostaje nam nic innego, jak czekać na oficjalnie informacje prosto od Giganta z Redmond.

Przypominamy, że Project Natal trafi do sklepów jesienią. Wówczas premierę będzie miał także ARC – kontroler wykrywania ruchu firmy Sony.

GramTV przedstawia:

Komentarze
19
Usunięty
Usunięty
19/02/2010 15:03
Dnia 19.02.2010 o 14:15, hallas napisał:

> Spróbuj pomachać rękoma w powietrzu przez kilka minut. Kondycha graczy by wzrosła. Hej - ja nie mam problemu naparzać dwie, trzy godziny w Guitar Hero na perkusji.

Granie na perkusji to nieco inna forma aktywności.Nie wiem, czy gracze przyzwyczajeni do - jak twierdzą - "wygody pada i kanapy" nagle zechcą wymachiwać kończynami w powietrzu przez dłuższy okres czasu, czy wręcz - o zgrozo - wstać z rzeczonej kanapy i przybierać idiotyczne pozy przed telewizorem.

Usunięty
Usunięty
19/02/2010 14:15
Dnia 18.02.2010 o 14:48, Principes napisał:

Spróbuj pomachać rękoma w powietrzu przez kilka minut.

Kondycha graczy by wzrosła. Hej - ja nie mam problemu naparzać dwie, trzy godziny w Guitar Hero na perkusji.

Usunięty
Usunięty
19/02/2010 12:45

No i będzie kolejne Halo :/.




Trwa Wczytywanie