World of Warcraft charytatywnie

Patryk Purczyński
2010/02/18 21:26

Fundacja Make-A-Wish ogłosiła, że Blizzard przekazał na jej ręce 1,1 miliona dolarów. Sumę tę uzbierano dzięki użytkownikom World of Warcraft, którzy zakupili wyznaczoną maskotkę w świecie gry.

Blizzard obdarował fundację Make-A-Wish kwotą 1,1 miliona dolarów. Tak pokaźnej sumy nie udałoby się uzbierać, gdyby nie aktywność graczy przebywających w Azeroth. 50% od każdego zakupionego w ciągu listopada i grudnia 2009 Pandaren Monka (to jeden z dostępnych w World of Warcraft zwierzaków) zostało przekazane na wspomnianą organizację. World of Warcraft charytatywnie

"Dzięki firmie Blizzard Entertainment i użytkownikom World of Warcraft z całego świata będziemy w stanie spełnić życzenia jeszcze większej liczby dzielnych dzieci z poważnymi problemami zdrowotnymi" - powiedział David Williams, prezes i dyrektor wykonawczy Make-A-Wish Foundation of America. "Ten hojny datek pomoże nam przynieść nadzieję, siłę i radość dzieciom, kiedy one i ich rodziny będą musiały mierzyć się z niewyobrażalnie trudnymi momentami" - dodał.

Dyrektor wykonawczy Blizzarda Mike Morhaime podkreślił z kolei, że jego firmę łączy z fundacją długoterminowa relacja. "Jesteśmy dumni mogąc wesprzeć bezcenną pracę, jaką oni wykonują dla tych dzieci. Ta darowizna odzwierciedla też ducha i hojność naszych graczy. To ich entuzjazm sprawił, że stało się to możliwe" - skomentował.

GramTV przedstawia:

Dodajmy jedynie, że kwota przekazana fundacji przez Blizzard zostanie rozdzielona pomiędzy amerykański i międzynarodowy oddział. Make-A-Wish spełnia bowiem marzenia chorych dzieci z 35 państw świata.

Komentarze
22
sirufok
Gramowicz
19/02/2010 19:26

Brawa dla Blizza!Oni mają z czego przekazać trochę kasy, mimo wszystko gest godny poszanowania.

Usunięty
Usunięty
19/02/2010 11:46

Bardzo ładnie, ale dlaczego nie 100%? W końcu to tylko pet, nic nie kosztuje Blizza... No, ale ponad milion to i tak coś.

Usunięty
Usunięty
19/02/2010 11:41

Cóż, jest to jedna z nielicznych form marketingu które mi się naprawdę podobają. Może i zostało to podyktowane chęcią wzmocnienia pozycji marketingowej nazwy "Blizzard", ale przynajmniej ktoś na tym skorzystał ^^




Trwa Wczytywanie