Tomb Raider a kontrolery ruchu

Patryk Purczyński
2010/03/18 12:06
2
0

Przedstawiciele Crystal Dynamics nie kryją, że perspektywa stworzenia Tomb Raidera obsługiwanego przez kontrolery ruchu jest interesująca. Czy najnowsza gra z Larą Croft wykorzysta ten pomysł?

"Wyznaję pogląd, że gra powinna być tworzona specjalnie z myślą o danej platformie i określonym kontrolerze" - stwierdził w rozmowie z wysłannikami serwisu Eurogamer Daniel Neuburger z Crystal Dynamics. "Wierzę, że Tomb Raider może być stworzony pod kontroler ruchu Wii albo PS3. To fajne narzędzia, a ludzie świetnie się nimi bawią. Potrafię sobie wyobrazić Tomb Raidera na każdy z tych kontrolerów, który jest świetną grą" - dodaje. Tomb Raider a kontrolery ruchu

Czy oznacza to, że najnowsze dzieło Crystal Dynamics wykorzysta potencjał narzędzi rejestrujących ruch? "W tej chwili nie wiemy" - powiedział Karl Stewart. "Naszym celem jest dostarczenie gry do sklepów i wykonanie jej możliwie najlepiej. Wprowadzenie takich elementów, jak tryb kooperacji czy izometryczny rzut kamery to coś, czego do tej pory nie robiliśmy z tą marką. W pierwszej kolejności chcemy właśnie te rzeczy wykonać poprawnie" - dodał.

Nie oznacza to jednak, że nie ma żadnych szans na wprowadzenie obsługi kontrolerami ruchu w Lara Croft and the Guardian of Light. "Decyzja zostanie podjęta wkrótce. Teraz to kwestia tego, że nigdy nie należy mówić nigdy" - uzupełnił Stewart. Premiera wspomnianego tytułu przewidziana jest na bieżący rok.

GramTV przedstawia:

Komentarze
2
Usunięty
Usunięty
18/03/2010 13:17

Czyli plotki o wykorzystaniu Move w kolejnym TR mogą się potwierdzić :) Zresztą gra o survivalu, strzelaniu z łuku i walką maczetą się do tego nadaje.

Usunięty
Usunięty
18/03/2010 12:40

H'n'S z Larą Croft, ciekawe co z tego wyjdzie ;-)