"30 tys. sztuk Battlefield Bad Company 2 już sprzedane. I zegar dalej tyka...:)" – taką wiadomość w dniu wczorajszym opublikował rodzimy oddział Electronic Arts za pośrednictwem mikrobloga Twitter, chwaląc się tym samym bardzo dobrym wynikiem sprzedaży nowego dzieła DICE w naszym kraju. Gra zadebiutowała w polskich sklepach równo dwa tygodnie temu.
Trzeba przyznać, że ów wynik jest wart odnotowania, ale nie powinien być dla nikogo zaskoczeniem, wszak nowy Battlefield jest świetną produkcją, o czym świadczą jej pochlebne recenzje – gram.pl przyznał jej niemal maksymalną notę 9,5 oczka na 10 możliwych (zmieniliśmy system oceniania). Zachodnie serwisy również wysoko oceniają wspomnianą grę akcji – średnia, wg serwisu Metacritic, wynosi 88 – 89 procent w zależności od platformy.Wczoraj informowaliśmy, że Battlefield: Bad Company 2 rozszedł się w ilości 2,3 miliona egzemplarzy. Okazuje się, że również w Polsce gra sprzedaje się, jak przysłowiowe świeże bułeczki.