CD Projekt jest wydawcą gry Wiedźmin 2 w Polsce i będzie współpracował z Agorą, która wykorzysta swoje doświadczenie w promocji drugiej odsłony przygód Geralta, oczywiście w zamian za część zysków ze sprzedaży. W opublikowanej dzisiaj notce dla mediów możemy przeczytać:
”Ta współpraca to kamień milowy w przemyśle gier komputerowych w Polsce. Po raz pierwszy duża grupa medialna angażuje się w produkcję tego typu. Wierzę, że uda nam się stworzyć nowe standardy w kwestii promocji i dystrybucji gier w Polsce” - powiedział Marcin Marzęcki, członek zarządu CD Projekt RED odpowiedzialny za marketing.
"Udział w koprodukcji Wiedźmina 2 to kolejne bardzo ważne doświadczenie w całkowicie nowym dla nas obszarze – świecie gier komputerowych. Wierzymy wspólnie z partnerami z firm CD Projekt RED i CD Projekt, że będziemy mieli możliwość wykorzystania naszych kompetencji, które zdobyliśmy przy produkcjach książkowych, muzycznych i filmowych" – powiedział Robert Kijak, dyrektor pionu Projekty Specjalne Agory.
Ewidentnie widzimy, że obie strony są niezwykle zadowolone z podjętej współpracy. Nie pozostaje zatem nic innego, jak czekać na jej owoce i liczyć, że najbardziej skorzystają na niej gracze. Warto przypomnieć, że wyjaśnienie zasad umowy podpisanej przez CD Projekt i Agorę było konieczne, gdyż wczorajszy komunikat firmy Optimus (właściciel CDP i CDP RED) został przez większość serwisów źle zinterpretowany.
We wspomnianej informacji prasowej zawarto obietnicę, że już w środę na oficjalnej stronie gry Wiedźmin 2 mają pojawić się pierwsze oficjalne szczegóły na temat nowego dzieła CD Projekt RED.
W oczekiwaniu na nie zachęcamy do zapoznania się z oficjalnym trailerem Wiedźmina 2, który dziś trafił do Internetu.