Pięć lat minęło od zapowiedzi All Points Bulletin. Strzelanina MMO zbliża się w kierunku ostatniej prostej ku półkom sklepowym. Niecały miesiąc temu jej twórcy zapraszali na ostatnią rundę beta-testów. Do premiery nie pozostało zatem wiele. Nie ulega wątpliwości, że produkcja studia Realtime Worlds w obecnym stanie różni się od tego, w jakim znajdowała się na początku swej drogi.
"Wówczas design był o wiele słabszy, ponieważ w kwestii benchmarków w przestrzeni sieciowej nie działo się zbyt dużo" - wspomina Dave Jones, producent All Points Bulletin. "Oczywiście po drodze obserwowaliśmy premiery wielu gier, a to sprawiało zmianę naszych celów". Nie wszystkie udało się jednak zrealizować. Jones nie zamierza jednak rozpaczać z tego powodu, dostrzegając wręcz jego dobre strony.Prace nad All Points Bulletin zbliżają się ku końcowi, o czym świadczy wejście w ostatnią fazę beta-testów. Twórca Dave Jones opowiedział, w jaki sposób projekt ewoluował od czasów jego ogłoszenia.