Dead Rising było zbyt japońskie

Adam Wieczorek
2010/04/13 23:00
3
0

Przedstawiciele Capcom twierdzą, że Dead Rising okazało się zbyt japońskie dla zachodnich graczy. Kontynuacja ma to zmienić.

Shinsaku Ohara z Capcom ujawnił w wywiadzie dla serwisu CVG, że pierwsza część Dead Rising była zbyt japońska i przez to gorzej odebrana na zachodzie. Sytuacja ma ulec poprawie w kontynuacji, która ukaże się już we wrześniu.

Pierwsze Dead Rising było zbudowane w bardzo japońskim stylu. Mieliśmy pomoc z ameryki, ale tak naprawdę cała gra powstała w Japonii. Tym razem chcemy ją lepiej przygotować dla zachodniego odbiorcy.

GramTV przedstawia:

Opracowaliśmy jeszcze bardziej zwariowane pomysły niż w jedynce. To, czego nie udało nam się opanować w Dead Rising, to poczucie japońskości gry. W przypadku kontynuacji jesteśmy zdecydowanie bliżej modelu zachodniego.

W prace nad Dead Rising 2 zaangażowane jest studio Blue Castle Games, które według Ohary przystosuje grę dla szerszej grupy odbiorców. Pierwsza część gry zdobyła uznanie krytyków uzysując średnią ocen serwisu Metacritic na poziomie 85%.

Komentarze
3
Usunięty
Usunięty
14/04/2010 11:15

Ciekawe co dokładnie mają na myśli.IMHO dało się odczuć typową dla japońskich gier skrajną odrębność gameplayu od fabuły.

Usunięty
Usunięty
14/04/2010 01:32

pr0zmywak -> no i co? nie każdy zna angielski!Co mi najbardziej przeszkadzało w DR to system zapisywania gry :( czasami naprawdę długi kawał rozgrywki szedł do kosza bo akurat nie było w pobliżu toalety :P ciekawe jak to będzie wyglądać w kontynuacji :D btw. co-op by się przydał :D

Usunięty
Usunięty
13/04/2010 23:35

http://kotaku.com/5515770/dead-rising-was-too-japanese




Trwa Wczytywanie