Po blisko czterech latach (właśnie tyle minęło od premiery) The Guild 2 doczeka się dodatku. Renaissance, bo taki tytuł nosi wspomniane rozszerzenie, zostanie umiejscowione w XIV wieku. Wprowadzi do rozgrywki dziewięć nowych karier. Wśród nich firma JoWood wymienia najemnika, właściciela zakładu pogrzebowego, murarza, artystę, szynkarza, bankiera, młynarza i właściciela sadów owocowych.
Pojawią się oczywiście nowe scenariusze, które mają dostarczyć graczom często nieoczekiwanych wyzwań. Renaissance będzie mogło się pochwalić sporymi mapami - nawet czterokrotnie większymi od tych, znanych z podstawowej wersji The Guild 2. Twórcy obiecują ponadto znacząco usprawnić sztuczną inteligencję. Samodzielny dodatek ma przypaść do gustu zarówno nowicjuszom, jak i zaprawionym w boju.Będzie to już trzecie rozszerzenie do strategicznego sima, który światło dzienne ujrzał w 2006 roku. Poprzednim dwóm wiodło się różnie. Wydany w 2007 roku Pirates of The European Seas cieszył się uznaniem krytyków. Zgoła odmiennie został natomiast oceniony add-on Wenecja, który w ręce graczy trafił w roku 2008. W przypadku Renaissance pozostaje wierzyć, że wskaźnik ocen wybierze drogę sinusoidalną i znów powędruje w górę.
Nie ma jeszcze żadnych komentarzy. Napisz komentarz jako pierwszy!