Już wcześniej informowaliśmy, że Deus Ex: Human Revolution będzie się odznaczał możliwością wykonywania misji na różne sposoby. Jean-Franois Dugas z Eidos Montreal teraz uściśla: "Wszystkie misje cechują się różnorodnymi rozwiązaniami. Nie jest tak, że dowolność występuje tylko raz na jakiś czas".

Inną zaletą Human Revolution mają być duże poziomy. "Tak duże, że można się zgubić" - obrazuje Dugas. "Nie zrozumcie mnie źle, nie są aż tak wielkie, jak w Falloucie, ale odnajdziemy tam mnóstwo ulic, bocznych alejek, dachów, wnętrz budynków, kanalizacji, przejść podziemnych" - dodaje.
Dialogi nie mają zawierać konkretnych wypowiedzi. Zamiast tego gracz wybierze, z jakim nastawieniem podejść do rozmówcy. Dugas zapewnia ponadto, że do dyspozycji użytkowników oddany zostanie bogaty, zróżnicowany arsenał, a każda broń, o czym wspominał już wcześniej, będzie wymagała określonego typu amunicji (czyli nie będzie nabojów uniwersalnych, jak w Invisible War).
Premiera gry na początku 2011 roku.
Nie ma jeszcze żadnych komentarzy. Napisz komentarz jako pierwszy!