David Jaffe podzielił się z czytelnikami kilkoma informacjami na temat trybu multiplayer. Jedno jest jest pewne - ekipa Eat Sleep Play nie zamierza małpować systemu perków i zdobywania doświadczenia znanego chociażby z Call of Duty Modern Warfare 2. W jednej z notek Davida czytamy:
Jestem pomiędzy podążaniem za stadem sieciowych strzelanin i oferowanego przez nie systemu perków i nabijania punktów doświadczenia, a powiedzeniem sobie "pier**** to" i zrobieniem tego po swojemu.
Po chwili dodaje:
Nie będziemy mieć tego g****! (co moim zdaniem jest strasznie wkurzające. Wolę aby zespół skupił się na lepszym balansie i projekcie broni jak i poziomów
Po tych słowach chyba nie trudno nie odnieść wrażenia, że także mutliplayer w Twisted Metal będzie powrotem do korzeni - oczywiście w pozytywnym tego słowa znaczeniu. David pisze również:
Ale częścią naszej pracy jest również dostarczanie klientom tego czego oni chcą, będąc JEDNOCZEŚNIE bliskim własnym założeniom. Trudno zachować tę równowagę.
Twisted Metal ukaże się w przyszłym roku wyłącznie na PlayStation 3. Przypomnijmy, że gra nie będzie obsługiwać PlayStation Move i trybu 3D
Nie ma jeszcze żadnych komentarzy. Napisz komentarz jako pierwszy!