Imponujące efekty fizyczne w grach to nadal w ogromnej większości oskryptowane animacje. Jednak przez ostatnie kilka lat symulacja zachowania się wirtualnych obiektów rozwija się, a rozwój ten coraz bardziej przyspiesza. Nie ma jednak gier, które starałyby się symulować fizykę we wszystkich jej aspektach. Osobne tytuły osobno rozwijają poszczególne elementy. Red Faction - rozpad metalowych konstrukcji. Fracture - kształtowanie terenu. Hydrophobia - symulacja wody.
Wciąż jednak wiele brakuje grom do realistycznego odwzorowywania zachowania się poszczególnych substancji jak piasek, woda, błoto czy tkaniny. Ale już teraz możemy zajrzeć w przyszłość - poniżej możecie obejrzeć prezentację silnika Lagoa, który radzi sobie z wyżej wymienionymi elementami otoczenia bez najmniejszego problemu:Symulacja fizyki w grach wideo nadal pozostawia wiele do życzenia. Na szczęście trwają prace nad oprogramowaniem, które zapewni nam bardzo realistyczne efekty. Jednym z takich silników jest Lagoa.
Nie ma jeszcze żadnych komentarzy. Napisz komentarz jako pierwszy!