Na co najmniej 25 godzin graczy przed ekranami zatrzyma Two Worlds II, polska produkcja powstająca w studiu Reality Pump. Taki czas potrzebny jest, według informacji ujawnionych przez Jake'a DiGennaro, na ukończenie głównego wątku gry. Kolejne 15-20 godzin ma zająć realizowanie zadań pobocznych. Na tym jednak nie koniec.
"Oprócz tego oferujemy oddzielną sieciową kampanię w trybie kooperacji, jak również PvP oraz mocno oczekiwany moduł Village" - wylicza dyrektor ds. PR-u i społeczności w topWare Interactive na łamach PC GamerZine. "Na graczy czeka ponad 200 postaci niezależnych, z którymi można wejść w interakcje, mnóstwo zadań pobocznych, ukrytych poziomów, tysiące przeciwników i mini-bossów" - wylicza DiGennaro, dodając po chwili: "A to tylko wierzchołek góry lodowej".Fani gier fabularnych mogą zacierać ręce. Two Worlds II pojawi się na rynku już 17 września.
Nie ma jeszcze żadnych komentarzy. Napisz komentarz jako pierwszy!