Niedawno mieliśmy okazję rzucić okiem na długi gameplay z Wuchang: Fallen Feathers. Deweloperzy zaprezentowali walkę ze zwykłymi przeciwnikami, ale też z kilkoma bossami. Teraz natomiast poznaliśmy kolejne szczegóły związane z nadchodzącym reprezentantem gatunku soulslike.
Wuchang: Fallen Feathers
Znamy długość rozgrywki w Wuchang: Fallen Feathers
Jeszcze w tym roku na rynku zadebiutować ma Wuchang: Fallen Feathers. Gra, zapowiadana jako soulslike, ukaże się również w ramach abonamentu Xbox Game Pass. Z ostatniego wywiadu z deweloperami wynika, że czas potrzebny na ukończenie gry może wynieść nawet 60 godzin.
Nowymi informacjami podzielił się za pośrednictwem platformy X użytkownik Lunatic Ignus. Rozgrywka ma się składać z pięciu głównych etapów, z których każdy zajmie graczom około 10 godzin. Twórcy położyli duży nacisk na dopracowanie poziomów, głębię systemu walki oraz narrację. Inspiracją dla studia były natomiast takie tytuły jak Ninja Gaiden czy Dark Souls.
Wciel się w Wuchang, utalentowaną piracką wojowniczkę dotkniętą amnezją, która musi zmierzyć się z niepewnością własnej tajemniczej przeszłości i przerażającą chorobą, opierzaniem. Eksploruj głębiny Shu, ulepszając swój arsenał i opanowując nowe umiejętności zebrane od poległych wrogów. Rozwijaj swój styl walki, poświęcając nieuchwytną czerwoną rtęć, i udoskonalaj techniki zdobyte podczas pełnej akcji podróży. Wzmacniaj broń w swoim repertuarze za pomocą potężnych zaklęć oferujących unikalne podejście do walki i strategii dopasowane do twojego stylu gry. – czytamy w opisie gry.
GramTV przedstawia:
Na zakończenie przypomnijmy jeszcze, że Wuchang: Fallen Feathers zmierza na komputery osobiste oraz konsole Xbox Series X/S i PlayStation 5. Dokładna data premiery pozostaje tajemnicą.