Jak podano na oficjalnej stronie Runic Games, premiera Torchlight II odbędzie się już w 2011 roku. Na razie ruszyła także oficjalna strona gry pod adresem www.torchlight2game.com. Z niej dowiedzieć się można nieco o szczegółach projektu. Wśród nowości znajdą się m.in:
Multi-player – grać będzie można w sieci lokalnej oraz w internecie. Wykorzystane zostaną usługi zestawiające połączenia między graczami o zbliżonym poziomie doświadczenie. Grać będzie można w ekscytujący co-op.
Pełna kustomizacja postaci – dostępne będą cztery klasy postaci plus zwierzęcy towarzysze. Przed przystąpieniem do zabawy będzie można określić kilka kluczowych parametrów (m.in. płeć, wygląd, ścieżkę umiejętności itp.)
Mody – Torchlight II dostarczony zostanie razem z edytorem TorchEd, który pozwoli graczom na tworzenie własnych modów i wspólne granie w te utworzone przez innych graczy.
Nowy interfejs użytkownika - interfejs zostanie poprawiony i usprawniony w taki sposób, aby nawet nowicjusze szybko mogli się z nim oswoić.
Poszerzony świat gry – w stosunku do pierwszej części obszar przedstawiony w Torchlight II będzie o wiele większy. W grze zaimplementowane będą też: cykl dnia/nocy, warunki pogodowe oraz losowe występowanie różnych wydarzenia.
Losowe podziemia – Zwiedzanie podziemi w Torchlight II będzie o wiele bardziej ekscytujące niż w pierwszej części. Losowo generowany będzie m.in. układ ścieżek, który da graczom szansę na więcej nagród i niebezpieczeństw.
System "emerytalny" – Kiedy nasz bohater będzie już wystarczająco wymaksowany, istnieć ma możliwość, aby pewne dobra i perki przenieść na nową postać.
Zwierzęta – Gracze wybiorą zwierzęcych towarzyszy swojej wędrówki, których level będzie podnosił się razem z ich levelem. Zwierzęta pomogą w walkach, nauczą się własnych czarów i będą mogły przenosić przedmioty.
Nie ma jeszcze żadnych komentarzy. Napisz komentarz jako pierwszy!