David Cage, twórca przebojowego Heavy Rain, w czasie tegorocznego Game Developers Conference przyznał, że nie sądził, że jego tytuł odniesie aż tak duży sukces. Mówi, że teraz rynek i sama branża są gotowe na więcej nietypowych gier.
David Cage, twórca przebojowego Heavy Rain, w czasie tegorocznego Game Developers Conference przyznał, że nie sądził, że jego tytuł odniesie aż tak duży sukces. Mówi, że teraz rynek i sama branża są gotowe na więcej nietypowych gier.
Większość gier bazuje na tym schemacie, tylko kilka tytułów stara się grać na emocjach. - dodaje.
Na sam koniec powiedział:
Czego się uczymy, co czujemy grając w gry wideo. One powinny być sztuką, a nie zabawkami. A jeśli czujesz, że słowo "sztuka" do nich nie pasuje to mów "rozrywka". Zabawki są jednorazowe...
Należy przypomnieć, że Heavy Rain osiągnął niedawno pułap 1,5 miliona sprzedanych egzemplarzy, co jest ogromnym sukcesem zważywszy na to, że tytuł ten ukazał się wyłącznie na konsoli PlayStation 3. Czy otworzy to drogę kolejnym, nietuzinkowym grom, w których najważniejszym elementem są emocje grającego?
Nie ma jeszcze żadnych komentarzy. Napisz komentarz jako pierwszy!