Silnik id Tech 5 pozwala nie tylko tworzyć przepiękne widoki, ale także wykorzystywać do maksimum możliwości poszczególnych platform. - Czujemy, że udało nam się pokonać mnóstwo przeciwności, z jakimi mierzy się wielu producentów gier cross-platformowych - mówi Tim Willits z id Software.
Gwarantuje on, że gra na wszystkich trzech platformach wygląda i działa tak samo. Rozgrywkę ma umilać 60 klatek wyświetlanych co sekundę - niezależnie od platformy. Jego słowa potwierdziła zresztą prezentacja Rage'a na tegorocznej imprezie QuakeCon. - W porównaniu do 30 klatek w wielu innych grach, obserwujemy znaczną poprawę precyzji, kontroli i ostrości - mówi kapitan oczywisty, Tim Willits.Przypomnijmy, że po tegorocznych targach E3 Rage otrzymał specjalne wyróżnienie właśnie za oszałamiające wizualizacje. Premiera gry zaplanowana jest na 15 września przyszłego roku.
Nie ma jeszcze żadnych komentarzy. Napisz komentarz jako pierwszy!