Wczoraj wieczorem informowaliśmy o szacunkach serwisu VGChartz w kwestii sprzedaży Halo Reach. Dziś doczekaliśmy się oficjalnego komunikatu Microsoftu. - Halo Reach jest największą grą, jaką Microsoft kiedykolwiek wydał - ogłosił dumnie na Tokyo Game Show Phil Spencer, wiceprezes Microsoft Game Studios.
- Jej premiera już w tym momencie przebiła wszystkie dotychczasowe tegoroczne debiuty w segmencie gier, filmów i rozrywki. Każda kolejna odsłona serii rozszerzała jej zasięg i popularność, przypieczętowując miejsce marki Halo wśród tytułów cieszących się w branży rozrywkowej największym powodzeniem na przestrzeni ostatniej dekady - dodał.Spencer wyjawił, że w ciągu pierwszej doby, biorąc pod uwagę wyłącznie wyniki z rynków amerykańskiego i europejskich, Halo Reach zapewniło Microsoftowi 200 milionów dolarów przychodu. Wynik ten jest o 30 milionów lepszy od tego, który przed trzema laty uzyskało Halo 3. Rekordzistą wszech czasów nadal jest jednak Modern Warfare 2 z 310 milionami dolarów, zarobionymi w ciągu 24 godzin od premiery.
Nie ma jeszcze żadnych komentarzy. Napisz komentarz jako pierwszy!