Podczas jednego z wywiadów, jakiego Goichi Suda z Grasshopper Manufacture udzielił na TGS 2010, twórca gier przyznał, że dopiero w procesie produkcji wyszło na to, że Shadows of the Damned ominie poczciwe pecety i Wii. Pominąwszy już kwestię tego, w jaki sposób autorom udałoby się oddać możliwości Unreal Engine 3 na Wii, Suda przyznał, że przez dwa lata produkcji gra zmieniła się z horroru w tytuł akcji. A to jednak gatunek najbliższy najsilniejszym na rynku konsolom.
- W czasie prac okazało się, że do Shadows of the Damned lepiej pasują elementy gier akcji niż horrorów. Główny bohater, Garcia Hotspur to bardzo silna osobowość, więc zdecydowaliśmy, że lepiej przystawać będą do niego aktywne działania. Suda zapewnił także, że gra nie powinna zaliczyć opóźnień i jak na razie planowana jest na lato 2011. Niestety, jedynie na PS3 i Xbox 360. Przypomnijmy, że razem z Sudą nad Shadows of the Damned pracuje także inny japoński wizjoner elektronicznej rozrywki - Shinji Mikami.Jak zdradził Goichi Suda, jeden z twórców Shadows of the Damned, gra pierwotnie nie była planowana tylko na X360 i PS3, ale także na PC i Wii.
Nie ma jeszcze żadnych komentarzy. Napisz komentarz jako pierwszy!