W rozmowie z serwisem Edge Online zobrazował on pewne zjawisko, które pojawiło się w jego ojczystym kraju, Japonii.
Atsushi Inaba, twórca gry Vanquish, postanowił włączyć się w dyskusję na temat kondycji i zapotrzebowań japońskiego rynku gier wideo.
Atsushi Inaba, twórca gry Vanquish, postanowił włączyć się w dyskusję na temat kondycji i zapotrzebowań japońskiego rynku gier wideo.
W rozmowie z serwisem Edge Online zobrazował on pewne zjawisko, które pojawiło się w jego ojczystym kraju, Japonii.
Inaba-san wypowiedział się również na temat strategii studia Platinum dotyczącej developingu gier.
Jeśli przywiążesz zbyt dużą uwagę do rynku japońskiego to istnieje ryzyko, że twoja gra zupełnie nie przyjmie się na Zachodzie. Wybór jest prosty - skupiamy się na zagranicznym odbiorcy, to oczywiste, ale nie zapominamy też o Japonii.
Przypomnijmy, że premiera Vanquish będzie miała miejsce 21 października tego roku. Gra ukaże się na PlayStation 3 oraz Xboksa 360.
Nie ma jeszcze żadnych komentarzy. Napisz komentarz jako pierwszy!