Analityk EEDAR Jesse Divnich uważa, że premiera Dead Rising 2: Case Zero zapoczątkowała nowy trend w branży - wypuszczanie prequeli w formie DLC. Ma na tym zaważyć sukces, jaki odniosła zawartość dodatkowa do DR 2. W zaledwie dwa tygodnie kosztujące 400 punktów Microsoftu wprowadzenie kupiło niemal 500 tysięcy właścicieli Xboksa 360!
- To najbardziej dynamiczna broń w sprzedaży, jaką kiedykolwiek dysponowaliśmy w naszym arsenale - cieszył się po ogłoszeniu wspomnianych wyników product manager z Capcom UK, Karl Reader. - Wiele ośrodków próbowało zwrócić uwagę na swoje tytuły jeszcze przed premierą, jednak tylko nieliczni mają odwagę odstąpić od normy - podkreśla z kolei Jesse Divnich.- Przyklaskuję Capcomowi i jego innowacyjnemu podejściu, a także nieustannym skupianiu się na rozwoju przemysłu. Popremierowe DLC pierwotnie było tylko opcją dla producentów, teraz jest standardem dla wszystkich tytułów z najwyższej półki. Wypuszczanie zawartości przed premierą może bardzo szybko wejść w kanon - dodaje analityk EEDAR.
Nie ma jeszcze żadnych komentarzy. Napisz komentarz jako pierwszy!