Przyszłość Monster Hunter Wilds rysuje się obiecująco. Twórcy mają w zanadrzu więcej niż tylko zapowiedziane aktualizacje

Patrycja Pietrowska
2025/03/17 11:50
7
0

Jest o wiele więcej w zanadrzu, nie tylko dla Wilds, ale dla całej serii”.

Ogromny sukces Monster Hunter Wilds, które w ciągu zaledwie trzech dni od premiery sprzedało się w ponad ośmiu milionach egzemplarzy, to dopiero początek. Gracze mogą spodziewać się bogatego wsparcia po premierze, obejmującego nowe potwory, bronie, pancerze i wiele więcej. Poza zapowiedzianymi aktualizacjami mają pojawić się również takie, nad którymi zespół nadal pracuje.

Monster Hunter Wilds
Monster Hunter Wilds

Twórcy Monster Hunter Wilds szykują więcej niż zapowiedziane aktualizacje

Z okazji 21. rocznicy istnienia marki Monster Hunter, producent serii Ryozo Tsujimoto, reżyser gry Yuya Tokuda oraz dyrektor artystyczny Kaname Fujioka podzielili się informacjami dotyczącymi nadchodzących aktualizacji. Pierwsza z nich ma ukazać się na początku kwietnia, a kolejny, duży patch, ma trafić w ręce graczy latem wraz z nowym potworem.

Pracujemy już nad kolejnymi aktualizacjami, więc warto wypatrywać dalszych informacji. – przekazał Tsujimoto.

Mamy w planach wiele nowości – zarówno zapowiedzianych, jak i tych, nad którymi nadal pracujemy. Dokładamy starań, aby gra była jak najbardziej satysfakcjonująca dla wszystkich graczy. – dodał Fujioka.

GramTV przedstawia:

Tokuda zapewnił natomiast, że zespół będzie „kontynuował balansowanie rozgrywki nie tylko w ramach zaplanowanych aktualizacji, ale także w mniejszych łatkach, reagując na opinie społeczności”. Warta uwagi jest również wypowiedź Tsujimoto, który enigmatycznie stwierdził, że „jest o wiele więcej w zanadrzu, nie tylko dla Wilds, ale dla całej serii”.

Na zakończenie przypomnijmy, że Monster Hunter Wilds zadebiutowało 28 lutego 2025 roku. Gra trafiła na komputery osobiste, a także konsole PlayStation 5 i Xbox Series X/S.

Komentarze
7
dariuszp
Gramowicz
18/03/2025 16:15
Pajonk78 napisał:

Dzięki za wyjaśnienie: być może się skuszę, bo naprawdę IG moim zdaniem robi robotę i to niezłą. Popróbuję na pewno choć aktualnie zaczynam farmić Tempered apexy, żeby zrobić sobie zbroję i broń, a później na spokojnie mogę próbować innych broni. :D

dariuszp napisał:

/ciach/

Nom, takie rzeczy zostawić sobie jak ogarniemy główny sprzęt. Ja planuje pobawić się gun lance

Pajonk78
Gramowicz
18/03/2025 16:09
dariuszp napisał:

/ciach/

Dzięki za wyjaśnienie: być może się skuszę, bo naprawdę IG moim zdaniem robi robotę i to niezłą. Popróbuję na pewno choć aktualnie zaczynam farmić Tempered apexy, żeby zrobić sobie zbroję i broń, a później na spokojnie mogę próbować innych broni. :D

dariuszp
Gramowicz
18/03/2025 16:06
Pajonk78 napisał:

Zazdro: cholernie podoba mi się IG ale nie potrafię tym walczyć. W przypadku pada zbieranie esencji jest upierdliwe, a na combo K+M nie umiem grać w MH w ogóle. LS dopiero od niedawna stał się moim faworytem, poza tym jeszcze zwykłą lancą dobrze mi się grało, Charge Blade i łukiem. Na szczęście po kilku podejściach do Gore Magala wreszcie umiem odpowiednio kontrować jego ataki i już nie taki straszny jak się umaluje... :D

dariuszp napisał:

/ciach

Wbrew pozorom Wilds to chyba pierwsza przy której wziął bym pod uwagę K+M gdyby port PC był lepszy. Bo ten cały focus mode jest strasznie upierdliwy na konsoli. A na PC celowanie w części które Cię interesują czy obracanie się podczas atakowania i rozwalania ran jest dziecinne.

BTW, dużo osób nie zdaje sobie sprawy ale nie ma sensu się obracać i celować w przedmioty które zbieramy podczas jazdy by użyć kółko. Z jakiegoś powodu twórcy zrobili tak że jak dasz focus mode podczas jazdy to z lewej masz menu i jak naciśniesz strzałkę w górę albo dół to możesz wybrać z listy co chcesz podnieść. W zasadzie jeden minus tego rozwiązania to to że jak jedziesz szybko to lista się zmienia i czasem trudno podnieść to co chcesz. Ale jak np. stoisz w miejscu można szybko podnieść wszystko co jest w Twoim zasięgu i dodatkowo robi się to szybciej niż celując z focus mode.

IG wbrew pozorom jest banalne. Musisz zebrać 3 ekstrakty żeby mieć maksimum wydajności. Ataki kółkiem zbierają je automatycznie. Z daleka masz R2 + trójkąt by wysłać robaka albo R1 żeby strzelić w część z której ekstrakt ma pobrać. Kolor pod celownikiem pokazuje co weźmie. Jak zaatakujesz ranę z powodzeniem od razu bierzesz wszystkie 3.

Czerwony poprawia atak (lepsze combo), biały zwiększa mobilność (skoki z unikiem w powietrzu itp) a pomarańczowy sprawia że trudniej Cię powalić. Dodatkowo jedno combo kończy się wirem i jak wir obejmie części potwora z 3 kolorów to po zużyciu ekstraktu od razu Ci go odnawia. To z ranami sprawia że jak masz wprawę to zawsze masz buff.

I tak R2 + x zawsze latam w powietrzę by doskoczyć do potwora, kółkiem robię mocne cięcie by koło niego wylądować kiedy chcę (na ogół koło głowy) i na ziemi robię combo. Jak stwór się ruszy albo coś to znowu skok w powietrze i powtórka. Jak na ziemi jest niebezpiecznie, w powietrzu trójką na 3 ekstraktach sprawia że postać atakuje jak dzika na około siebie zadając wiele ciosów przelatując nad lub obok potwora i jak ostatni go trafi to się odbijasz w powietrze i możesz powtórzyć i tak wielokrotnie aż do utraty całej staminy lub lądowania.

Po jakimś czasie jak już opanujesz broń to trudno wrócić do innych bo żadna nie daje Ci takiej mobilności, mocy, uników i poruszania się. Tylko trzeba mieć wprawę bo jak nie dajesz rady utrzymać ekstraktów to dużo czasu spędzasz na pół gwizdka i wtedy broń nie jest taka fajna.




Trwa Wczytywanie