Tydzień z grą Arcania: Gothic 4 - dzień szósty

gram.pl
2010/10/16 19:00

Od początku serii Gothic rzeczą, która dawała graczom mnóstwo zabawy, była możliwość tworzenia własnych broni, eliksirów i innych przedmiotów. Brak tych elementów oznaczałby, że ktoś pomylił gry.

Tydzień z grą Arcania: Gothic 4 - dzień szósty

Zmiana mechaniki w Arcania: Gothic 4 wymusiła również zmiany w podejściu do takich elementów jak uzbrojenie, pancerze i eliksiry. Można byłoby prowadzić bardzo długą i ożywioną dyskusję na temat słuszności owych zmian, jednak naszym celem jest przedstawienie samych mechanizmów a nie ich ocena – przynajmniej jeszcze nie w tej chwili. Oczywiście będziemy musieli naświetlić pewne elementy nowej mechaniki, aby informacje zawarte w poniższym tekście miały jakikolwiek sens.

Chcecie dowiedzieć się więcej? Zapraszamy do zapoznania się z planem Tygodnia z grą Arcania: Gothic 4:

GramTV przedstawia:

Jeśli zamierzacie od razu przeczytać dzisiejszy artykuł, który przygotował dla Was Curtiss, użyjcie przycisku poniżej:

Komentarze
26
Usunięty
Usunięty
21/10/2010 13:45
Dnia 17.10.2010 o 18:49, bezimienny45 napisał:

Szczerze powiedziawszy wg mnie ogólnie nazywanie gry komputerowej RPG to niepoprawność. W grach nie odgrywasz roli, nie wcielasz się w daną postać tylko nią sterujesz tymczasem w papierowym RPG nią jesteś. Mam nadzieję że każdy zrozumiał co znaczy"nią jesteś".

Trochę tak, trochę nie. Mechanika planszowych gier RPG jest podobna do mechaniki starych gier komputerowych tego gatunku. Obecnie jednak faktycznie niewiele ma ta nazwa wspólnego z gatunkiem i jest typowo zwyczajowa.

Berserk_666
Gramowicz
17/10/2010 20:35

Nie "Diabło" tylko "Djablo" ;)

Usunięty
Usunięty
17/10/2010 20:30

W sumie - liczę na twórczość ekipy od Community Patchy, żeby Arcanię potem przerobili na klimat starych części.Mam na myśli np. tworzenie broni zrobić takie jak w poprzednich częściach. Te klimaty.P.S.: Free Kevin! :D




Trwa Wczytywanie