- Mike Simpson, nasz dyrektor działu kreacji, postawił sprawę jasno: gra nie ujrzy światła dziennego, dopóki sztuczna inteligencja nie będzie perfekcyjna - mówi Craig Laycock, menedżer ds. społecznościowych w Creative Assemby w odniesieniu do Shogun 2: Total War.
- Gdy którykolwiek z naszych projektantów podczas gry wychwyci coś głupiego, wszyscy odrywają się od swoich zajęć. Wszyscy gromadzą się wokół peceta, by przyjrzeć się błędowi i przeanalizować, w jaki sposób można go naprawić. Chcemy to osiągnąć, zatem żadna głupia sytuacja nie powinna mieć racji bytu w naszej produkcji - dodaje w rozmowie z dziennikarzami Gameplanet New Zeland.Czy misja stworzenia perfekcyjnej sztucznej inteligencji przez Creative Assembly się powiedzie? Przekonamy się w przyszłym roku. Shogun 2: Total War nie ma na razie ustalonego konkretniejszego terminu wydania.