Farrell mówi:
Brian Farrell, szef THQ, na nowojorskiej konferencji biznesowej wypowiedział się na temat obecnych cen gier. Jego zdaniem są one za wysokie i odstraszają nowych konsumentów. Zaproponował on pewne rozwiązanie tego problemu...
Brian Farrell, szef THQ, na nowojorskiej konferencji biznesowej wypowiedział się na temat obecnych cen gier. Jego zdaniem są one za wysokie i odstraszają nowych konsumentów. Zaproponował on pewne rozwiązanie tego problemu...
Farrell mówi:
Myślimy, że branża musi zmienić kierunek, w którym zmierza. Nie można myśleć "jak wysoką cenę możemy zaoferować", ale "jak wielu klientów możemy przyciągnąć". Dopiero wtedy zaczniemy zarabiać naprawdę ogromne pieniądze.
Ponadto wypowiedział się on na temat nowej strategii rynkowej THQ.Kiedy wypuściliśmy na rynek MX vs ATV w cenie 59,99 $ to oczywiście sprzedawała się ona całkiem nieźle, ale kiedy obniżyliśmy cenę do przyzwoitego poziomu 39,99 $ to gra stała się bardzo popularna. To tytuł o naprawdę wysokiej jakości, w końcu to segment AAA. Przy tej cenie ludzie mogą pokusić się o zakup dodatków, które wydłużą ich obcowanie z tą produkcją. Naszym zdaniem to właśnie tak wygląda przyszłość gier i na tym chcemy się skupić.
Tańsze gry i cały szereg DLC to nowy sposób na zarabianie według THQ. Czy taka koncepcja do Was przemawia? Koniecznie dajcie nam znać co o tym myślicie.