Activision nadal wierzy w Tony Hawk: SHRED

Patryk Purczyński
2010/11/19 10:39
2
0

W ciągu pierwszych sześciu dni Tony Hawk: SHRED trafił zaledwie do trzech tysięcy klientów. Co może zrobić Activision? Pocieszać się, że im bliżej świąt, tym lepsza będzie sprzedaż gry.

- W tym szaleństwie jest metoda - tak początkowe zainteresowanie grą Tony Hawk: SHRED komentuje dyrektor wykonawczy Activision Publishing, Eric Hirshberg. - Po raz pierwszy naszą grupą docelową są dzieci. To gra doskonała na prezent, mimo to zdajemy sobie sprawę, że musimy dotrzeć do świadomości klientów - kontynuuje. Activision nadal wierzy w Tony Hawk: SHRED

Activision wciąż zatem wierzy, że debiut Tony Hawk: SHRED nie zakończy się całkowitą katastrofą. Takie wnioski można wysnuć po początkowym zainteresowaniu grą. W ciągu sześciu dni od premiery w Stanach Zjednoczonych kupiły ją zaledwie 3 tysiące osób. Wydawca wierzy jednak w magię świąt. - Sądzę, że zaobserwujemy większe zainteresowanie tym tytułem w okresie obdarowywania się prezentami - dodaje Hirshberg.

Najnowszej odsłonie skejterskiej serii, wyprodukowanej w studiu Robomodo, ma pomóc obecność na liście 12 najlepszych prezentów gwiazdkowych, sporządzonej przez autorów programu telewizyjnego The Ellen DeGeneres Show.

GramTV przedstawia:

Komentarze
2
KannX
Gramowicz
19/11/2010 11:37

Na prezent dla dziecka doskonały jest Gears of War a nie jakieś lalusie na deskorolkach :D

Usunięty
Usunięty
19/11/2010 11:26

A ja nadal liczę na wygranie w totka. Widzę każdy ma jakieś życzenia na te święta :D