Multiplayer nie wpłynął na długość kampanii Dead Space 2

Patryk Purczyński
2010/12/25 10:30

Producent wykonawczy Dead Space 2 opowiada o niebezpieczeństwach związanych z produkcją drugiej części gry, a także o czasie, na jaki horror od Visceral Games zatrzyma przy sobie użytkowników.

Zachowanie świeżości rozgrywki to jeden z głównych celów projektantów Dead Space 2. - W kontynuacji łatwo jest popaść we wtórność względem pierwszej części. Chcemy zmieszać elementy horroru z momentami niesamowitości - mówi producent wykonawczy gry, Steve Papoutsis, w rozmowie z dziennikarzami serwisu MaxConsole. Multiplayer nie wpłynął na długość kampanii Dead Space 2

Od ogłoszenia drugiej części zastanawiano się, czy będzie ona w stanie straszyć tak skutecznie, jak poprzedniczka. Papoutsis rozwiewa te obawy: - Wyjaśnijmy ostatecznie tę kwestię: nie ma możliwości, by Dead Space 2 został odarty z warstwy horroru. Chcemy dokonać tego samego co w pierwszej części przy jednoczesnym sprawieniu, by gracze czuli, że wszystko jest świeże i nowe.

Papoutsis zapewnia również, że zaimplementowanie trybu multiplayer nie wpłynęło negatywnie na długość rozgrywki w kampanii dla pojedynczego gracza, potwierdzając tym samym słowa dyrektora artystycznego Visceral Games, Iana Milhama. Single-player jest tak długi, o ile nie dłuższy, jak w przypadku pierwszego Dead Space'a - kwituje.

GramTV przedstawia:

Dead Space 2 zadebiutuje 28 stycznia na platformach PC, PS3 i X360.

Komentarze
14
Usunięty
Usunięty
28/12/2010 16:35

Jeśli maja dołączać multi, w które nikt nie będzie grał albo jedynie łowcy osiągnięć niech nie robią go w ogóle bo to strata pieniędzy i czasu, które można by było lepiej wykorzystać.

Usunięty
Usunięty
28/12/2010 12:57
Dnia 27.12.2010 o 18:30, metronom napisał:

Taaa... multiplayer, w którego prawie nikt nie będzie grał (wspomniany przeze mnie wcześniej Bioshock 2, w którego grają chyba tylko łowcy osiągnięć). Lepiej sobie go odpuścić i przeznaczone na niego pieniądze zainwestować w rozwijanie i dopracowanie trybu dla pojedynczego gracza.

Tak tylko ze jak by go nie było, wtedy zaczęło by się narzekanie. A tak przynajmniej MP jest, tak jak wspomniałem wcześniej, kto zechce ten zagra kto nie to nie ...

Usunięty
Usunięty
27/12/2010 18:30
Dnia 26.12.2010 o 13:03, Casprov napisał:

Lepiej żeby był MP, niż miało by go nie być. Kto zechce pogra, kto nie, to nie ..

Taaa... multiplayer, w którego prawie nikt nie będzie grał (wspomniany przeze mnie wcześniej Bioshock 2, w którego grają chyba tylko łowcy osiągnięć). Lepiej sobie go odpuścić i przeznaczone na niego pieniądze zainwestować w rozwijanie i dopracowanie trybu dla pojedynczego gracza.




Trwa Wczytywanie