Już 600 milionów godzin gracze spędzili przy multiplayerze Call of Duty: Black Ops. Na wynik ten składa się rzecz jasna aktywność kilku milionów zapaleńców. Activision pokazuje, jak dużym zainteresowaniem cieszy się najnowsza strzelanina od studia Treyarch. W komunikacie prasowym wydawca podaje, że liczba zarejestrowanych użytkowników CoD: BO jest większa od:
- łącznej liczby osób (ze Stanów Zjednoczonych) oglądających w tygodniu rozpoczynającym się 6 grudnia programy rozrywkowe, których gospodarzami są: Jay Leno, David Letterman, Jimmy Fallon, Jimmy Kimmel, Conan O'Brien i Craig Ferguson
- widowni, jaką przed telewizorami zgromadził ostatni odcinek serialu Lost, emitowanego w telewizji ABC
- średniej widowni 2010 Major League Baseball World Series
- połączonego nakładu Entertainment Weekly, Rolling Stone, Playboya, GQ, Maxim, Newsweeka, Time'a, ESPN The Magazine i Sports Illustrated
Populacja ta byłaby ponadto trzecim co do liczby ludności stanem w USA. Jako ciekawostkę dodajmy, że Activision w oryginalnej wersji swej informacji prasowej mówiło o łącznej liczbie 600 godzin (co jest rzecz jasna wynikiem śmiesznym), a dopiero po erracie znalazło się w niej słówko "milionów".