Zobaczcie jak zmieniła się rozgrywka w Uncharted 3: Drake's Deception!

Michał Ostasz
2010/12/29 11:02

"Kto stoi w miejscu ten się cofa" - stara jak świat prawda ma odzwierciedlenie także w naszej branży. Posłuchajcie Richarda Lemancharda ze studia Naughty Dog, który opowie Wam co nowego znajdziecie w Uncharted 3: Drake's Deception.

 Zobaczcie jak zmieniła się rozgrywka w Uncharted 3: Drake's Deception!

Z wywiadu udzielonego przez niego dziennikarzom serwisu GameTrailers dowiedzieliśmy się, że w "trójce" bardzo mocny nacisk został położony na walkę wręcz. Nathan będzie mógł nawet bić się z kilkoma wrogami jednocześnie, a to za sprawą nowego i intuicyjnego systemu sterowania.

W Uncharted 2 skupiliśmy się na strzelaniu. W tej części mocno popracowaliśmy nad walką w zwarciu - m.in umożliwiliśmy Drake'owi wykonywanie kilku kontekstowych akcji. Weźmy na przykład skoki z wysokości. Kiedy tylko pod Wami będzie znajdował się przeciwnik to Nathan zaskoczy na niego i od razu powali go na ziemię. Myślę, że spodoba się to graczom, którzy wolą skradankowe podejście.

Dowiedzieliśmy się również co zdaniem Lemancharda, głównego projektanta gry, będzie robiło na nas największe wrażenie. Uważa on, że szczękę z podłogi będziemy zbierać za sprawą... animacji.

Chcemy, aby nasza gra była jak najbardziej realistyczna - robimy to poprzez warstwę dźwiękową, odpowiednie zaprojektowanie poziomów. Ale to tak naprawdę dzięki animacji te postacie stają się wiarygodne - żyją, oddychają, wyrażają swoje emocje, mają cele do osiągnięcia. Osoby odpowiedzialne za animację pracują naprawdę ciężko, aby całość prezentowała tak wysoki poziom.

GramTV przedstawia:

Lemanchard zdradził również, że usprawnień doczekają się sekwencje, w których Nathan będzie musiał się wspinać. Wiemy też, że twórcy szykują dla nas kilka naprawdę trudnych zagadek logicznych.

Całość wywiadu możecie obejrzeć poniżej dzięki uprzejmości serwisu GameTrailers:

Wiemy również, kiedy na półkach sklepowych pojawi się Uncharted 3: Drake's Deception. Datę jego premiery ustalono na 1 listopada 2011 roku. Już nie możemy się doczekać!

Komentarze
10
Kafar
Gramowicz
29/12/2010 16:31

Jeżeli coś można zarzucić grze U1 i U2 to ZA DUŻO STRZELANIA.

Usunięty
Usunięty
29/12/2010 15:57

Zgadzam się z MrGregorA (nie wiem jak to odmienić) trochę więcej urozmaicenia i przede wsystkim zagadek logicznych. To właśnie one mnie zawiodły w U2. Po tytule tego typu spodziewałem się przede wszystktim zagadek.

Usunięty
Usunięty
29/12/2010 13:12

McGregorA: dubel ?thiefi: według mnie ta misją była jedną z najlepszych, ale w sumie trudno wybrać najlepszą bo wszystkie były świetne




Trwa Wczytywanie