"Kto stoi w miejscu ten się cofa" - stara jak świat prawda ma odzwierciedlenie także w naszej branży. Posłuchajcie Richarda Lemancharda ze studia Naughty Dog, który opowie Wam co nowego znajdziecie w Uncharted 3: Drake's Deception.
"Kto stoi w miejscu ten się cofa" - stara jak świat prawda ma odzwierciedlenie także w naszej branży. Posłuchajcie Richarda Lemancharda ze studia Naughty Dog, który opowie Wam co nowego znajdziecie w Uncharted 3: Drake's Deception.
W Uncharted 2 skupiliśmy się na strzelaniu. W tej części mocno popracowaliśmy nad walką w zwarciu - m.in umożliwiliśmy Drake'owi wykonywanie kilku kontekstowych akcji. Weźmy na przykład skoki z wysokości. Kiedy tylko pod Wami będzie znajdował się przeciwnik to Nathan zaskoczy na niego i od razu powali go na ziemię. Myślę, że spodoba się to graczom, którzy wolą skradankowe podejście.
Dowiedzieliśmy się również co zdaniem Lemancharda, głównego projektanta gry, będzie robiło na nas największe wrażenie. Uważa on, że szczękę z podłogi będziemy zbierać za sprawą... animacji.
Chcemy, aby nasza gra była jak najbardziej realistyczna - robimy to poprzez warstwę dźwiękową, odpowiednie zaprojektowanie poziomów. Ale to tak naprawdę dzięki animacji te postacie stają się wiarygodne - żyją, oddychają, wyrażają swoje emocje, mają cele do osiągnięcia. Osoby odpowiedzialne za animację pracują naprawdę ciężko, aby całość prezentowała tak wysoki poziom.
Lemanchard zdradził również, że usprawnień doczekają się sekwencje, w których Nathan będzie musiał się wspinać. Wiemy też, że twórcy szykują dla nas kilka naprawdę trudnych zagadek logicznych.
Całość wywiadu możecie obejrzeć poniżej dzięki uprzejmości serwisu GameTrailers:
Wiemy również, kiedy na półkach sklepowych pojawi się Uncharted 3: Drake's Deception. Datę jego premiery ustalono na 1 listopada 2011 roku. Już nie możemy się doczekać!