W 2006 roku Crystal Dynamics pracowało nad survival-horrorem, który ostatecznie został skasowany. Pomysły jednak nie trafiły do kosza, tylko zainspirowały twórców przy tworzeniu nowego Tomb Raider.
W 2006 roku Crystal Dynamics pracowało nad survival-horrorem, który ostatecznie został skasowany. Pomysły jednak nie trafiły do kosza, tylko zainspirowały twórców przy tworzeniu nowego Tomb Raider.
W każdym razie gra miała być survival-horrorem z otwartym światem, którego akcja rozgrywała się w Ameryce. Kraj nękany był przez trzęsienia ziemi, a także obrzydliwe kreatury, wrażliwe na światło.
Kilka grafik zdradza pomysły twórców na poziomy. Jeden z nich miał rozgrywać się w pomieszczeniu pełnym luster, które bohater miał wykorzystać do eksterminacji maszkar, poprzez odpowiednie odbijanie światła. Nie brakowało też elementów typowo Tomb Raiderowych, jak na przykład wspinanie się po zniszczonym budynku. Sam bohater, podobnie jak Lara, mógł strzelać z dwóch broni naraz.
Być może część z tych pomysłów zostanie wykorzystana w nowym Tomb Raider, to chyba jednak szkoda, że projekt został skasowany. Zapowiadał się obiecująco, prawda?