Jeronimo Barrera jeden z szefów firmy Rockstar twierdzi, że nowatorska technologia zastosowana w grze L.A. Noire nie będzie mogła zostać w prosty sposób zaimplementowana w każdej kolejnej produkcji wydawanej przez studio.
Barrera pozostaje niezmiennie pod wrażeniem technologii MotionScan, którą zastosował w swojej produkcji Team Bondi, producent L.A. Noire. Odpowiada ona przede wszystkim za hiperrealistyczną mimikę twarzy postaci, które zaludniać będą wirtualne L.A.
- Chcielibyśmy bardzo zobaczyć w akcji MotionScan w wielu innych produkcjach, ale to nie jest wcale takie oczywiste -twierdzi Barrera. - Generalnie wszystko będzie zależało jednak od samego produktu. MotionScan to coś więcej niż tylko finalny rezultat. Determinuje on w dużym stopniu proces powstawania gry, a więc nie do każdej będzie się nadawał. Jest w ogromnym stopniu obecny w L.A. Noire ponieważ jest ściśle powiązany z mechanizmami analizującymi zachowanie podejrzanych i ich stany emocjonalne. To w pewnym stopniu unikalna technologia, która daje programistom spore możliwości - powiedział Barrera.
Dodatkowe informacje na temat L.A. Noire znajdziecie w zapowiedzi.