"Oczami necromorpha" - zwiastun trybu multiplayer gry Dead Space 2

Michał Ostasz
2011/01/19 23:17

W sieci zadebiutował właśnie nowy trailer gry Dead Space 2. Tym razem zobaczymy jak wygląda rozgrywka sieciowa w skórze... necromorpha. Będzie niekonwencjonalnie i bardzo krwawo!

Dlaczego niekonwencjonalnie? Ponieważ rozgrywka jako necromorph będzie się wyglądała zupełnie inaczej. Przede wszystkim możliwe będzie poruszanie się szybami wentylacyjnymi, co umożliwi atakowanie naszych wrogów z zaskoczenia. Ponadto potwory mają możliwość wyczuwania obecności przeciwników nawet przez ściany!

Poznaliśmy również określone klasy "postaci" (cudzysłów zamierzony):

  • Pack - wyjątkowo szybka kreatura przypominająca wyglądem małe dziecko
  • Lurker - ten necromorph jest w stanie chodzić po ścianach i atakować z dystansu. Trzeba będzie uważać!
  • Puker - potężna bestia, w dodatku toksyczna
  • Spitter - jedyna samica w tym zestawieniu - równie niebezpieczna jak reszta

Rzeczony zwiastun, o tytule "Oczami necromorpha", możecie obejrzeć poniżej:

GramTV przedstawia:

Przypomnijmy, że premiera Dead Space 2 odbędzie się już 28 stycznia. Gra pojawi się na PC, PlayStation 3 i Xboksie 360. Tytuł ten możecie już nabyć w sklepie gram.pl w ofercie pre-order:

  • Zamów Dead Space 2 w sklepie gram.pl

Komentarze
11
Usunięty
Usunięty
20/01/2011 13:27

no, no.. ten trailer zwrócił moją uwagę na tą (tę?) grę. Nie interesowałem się tego typu grami ale chyba najwyższy czas zacząć ;)

Nunatak
Gramowicz
20/01/2011 10:20
Dnia 20.01.2011 o 00:07, Axel_Yellow napisał:

Przyznam, że osobiście nie widzą w tym nic niekonwencjalnego... za to osobiście dobił mnie trochę opis >klas "postaci" (cudzysłów zamierzony)<, który jest niemal tak entuzjastyczny jak nic nie mówiący ... "Spitter - jedyna samica w tym zestawieniu - równie niebezpieczna jak reszta"... no proooszę...

Z doświadczenia wiem, że większość samic jest bardziej niebezpieczna :D

Mefisto
Gramowicz
20/01/2011 09:18
Dnia 20.01.2011 o 00:00, Cadeus napisał:

Moim zdaniem współpraca w sieciowych FPSach to powinna być podstawa, a nie siekanina jak się patrzy. Chyba, że mówimy tu o np. Quake''u III - tutaj szybka akcja to podstawa ; )

hhmm wydawało mi się, że DS2 to survival horor TPS a nie FPS - już sam widok zza pleców o czymś świadczy.Co do multi to granie necromorphami wygląda bardzo ciekawie, każdy z innym zestawem do zabijania :) i grać w teamie też można... już nie mogę się doczekać, jeszcze tylko 7 dni do wysyłki.




Trwa Wczytywanie