Warren Spector ujawnia motywy powstania pierwszego Deus Ex

Igor Wiśniewski
2011/01/27 11:55
4
0

Jak pokazuje historia, wiele genialnych rzeczy powstało dzięki przypadkowi. Tymczasem "ojcem" pomysłu na Deus Ex był... gniew.

Jak wiadomo Spector przez krótki czas pracował w Looking Glass Studios nad pierwszą odsłoną serii Thief. Właśnie ta gra, a dokładniej fakt, że zmusza gracza do walki, wywołało w programiście frustrację. Spector postanowił więc udowodnić, że można zrobić tytuł w którym unikanie starć poprzez skradanie się będzie równie dobrym środkiem osiągnięcia celu co wybicie wszystkich przeciwników. Z czasem irytacja przerodziła się w chęć zawstydzenia innych developerów i zmuszenia ich do tworzenia innego rodzaju gier. Dlatego właśnie powstał Deus Ex.

Warren Spector ujawnia motywy powstania pierwszego Deus Ex

GramTV przedstawia:

Efekt znamy - pierwszy Deus Ex to jedna z najlepiej ocenianych gier na PC. Czy nadchodzący Human Revolution powtórzy sukces? Przekonamy się po premierze.

Komentarze
4
mr-nadol
Gramowicz
27/01/2011 14:11

Ładna pośrednia reklama nowego Deus Ex:)

Nalfein
Gramowicz
27/01/2011 12:57
Dnia 27.01.2011 o 12:51, golic napisał:

Nie rozumiem... Przeciez Thief to wlasnie byla gra, w ktorej nalepszym rozwiazaniem bylo unikanie walki. Wiec gdzie on niby w Thief widzial "zmuszanie do walki"? Co to za bzdury...

Bo na początku Thief miał być action-adventure rpg i skupiać się miał na walce mieczem.

Usunięty
Usunięty
27/01/2011 12:51

Nie rozumiem... Przeciez Thief to wlasnie byla gra, w ktorej nalepszym rozwiazaniem bylo unikanie walki. Wiec gdzie on niby w Thief widzial "zmuszanie do walki"? Co to za bzdury...Chyba zamotal sie w swych rewelacjach przez nadciagajaca premiere Deus Ex: Bunt Ludzkosci. Tak wiem nie on juz to robi, no ale moze chcial o sobie jakos przypomniec. :P




Trwa Wczytywanie